هدیه ویژه رونالدو به ماساژورهای رئال! : ستاره پرتغالی رئال مادرید خوشحالی‌اش ...


ستاره پرتغالی رئال مادرید خوشحالی‌اش به خاطر بردن توپ طلای فیفا را به شیوه‌ای سخاوتمندانه با ماساژورهای این تیم قسمت کرد. تسنیم: روزنامه مارکای اسپانیا ادعا کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید که دوشنبه شب در مقر فیفا در زوریخ توپ طلا سال 2013 را از آن خود کرد، خوشحالی خود بابت کسب مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را با ماساژورهای تیمش قسمت کرده است.

به گزارش مارکا، رونالدو مدتی پیش از سفرش به زوریخ به پدرو چوئکا، دنی پیری، خاویر سانتاماریا و خوان مورو، 4 ماساژور و فیزیوتراپ رئال مادرید وعده داده بوده در صورتی که توپ طلای فیفا را ببرد یا اینکه رئال مادرید «دسیما» (دهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا) را کسب کند برای آنها یک خودرو خواهد خرید و پس از کسب توپ طلا به وعده‌اش عمل کرده است.

این اولین باری نیست که رونالدو به خاطر موفقیتش برای آنهایی که به او برای کسب این موفقیت‌ها کمک کرده‌اند، بذل و بخشش می‌کند. از گوشی‌های تلفن همراه گرفته، آی‌پد وساعت‌های مچی مدرن تا اکنون که او ماساژورهای تیم را با دادن خودرو خوشحال کرده است، مواردی بوده که سخاوتمندی پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان را نشان می‌دهد.


ویدیو : هدیه ویژه رونالدو به ماساژورهای رئال!