هدیه هایتان را خاص کادو کنید : وقتی صحبت از هدیه و هدیه دادن می‌شود، ناخودآگاه ...


وقتی صحبت از هدیه و هدیه دادن می‌شود، ناخودآگاه همه ما تجربه‌های شیرین گرفتن هدیه‌ای خاص گاه بی‌مناسبت و گاه در روزی خجسته و مبارك را از اولین خاطرات‌مان به یاد می‌آوریم. مجله منزل - ثمینا فراهانی، كارشناس معماری: وقتی صحبت از هدیه و هدیه دادن می‌شود، ناخودآگاه همه ما تجربه‌های شیرین گرفتن هدیه‌ای خاص گاه بی‌مناسبت و گاه در روزی خجسته و مبارك را  از اولین خاطرات‌مان  به یاد می‌آوریم. اینكه هدیه ها  را تنها به چند اسكناس تانخورده محدود كنیم،  جذابیت و خاطره كمتری نسبت به یك هدیه بی‌نظیر پیچیده شده در یك بسته‌بندی منحصر به فرد برای ما خواهد داشت.

برای هدیه دادن نیازی به خرید كادویی گران‌قیمت ندارید؛ گاهی بسته‌بندی هدایا آن‌قدر جذاب و دوست‌داشتنی هستند كه لذت داشتن آن هدیه را برای ما دوچندان می‌كنند. به همین منظور ایده‌های منحصر به فردی را برای بسته‌بندی هدایای دوست‌داشتنی شما در نظر گرفته‌ایم تا با آنها عزیزان‌تان را بیش از پیش خرسند كنید. با این مطلب همراه ما باشید. 

1. بهار را در هدایای خود دخیل كنید

گل‌ها از گذشته بهترین گزینه برای قرار گرفتن در كنار هدیه‌ها بوده‌اند. با كمی خلاقیت از فصل بهار  ایده بگیرید. كافی است كمی متفاوت‌تر به هدایا نگاه كرده و هدیه بی‌نظیری برای عزیزان خود بسته‌بندی كرده و آنها را شگفت‌زده كنید.

کادو کردن هدیه , چگونه پای خانواده هایتان را به ماجرای ازدواج باز کنید؟ , هدیه ولنتاین کادو

2. ازچسب‌های رنگی استفاده کنید


چسب‌های رنگی علاوه بر نوستالژیك بودن بهترین گزینه برای بسته‌بندی هدایای شما محسوب می‌شوند كه به خوبی می‌توانید به روش‌های مختلف از آنها استفاده كنید. در انتخاب طرح چسب‌ها دقت كنید، طرح‌های زیاد شلوغ زیبایی هدیه‌تان را از بین می‌برند.

مدل جدید هدیه ولنتاین 2016 کادو ولنتاین , کادو هدیه ویژه , کادو

3. رنگ‌ها را به خاطر بسپارید 


وقتی صحبت از هدایا و اوقات خوش می‌شود، پس خالی از لطف نیست كه رنگ‌ها را در بسته‌بندی هدایای خود جای دهید. كامواها و نخ‌های رنگی بهترین گزینه برای این منظور هستند. در استفاده از آنها خلاقیت‌تان را دخیل كرده و هدایایی متنوع و خاص بسته‌بندی كنید.

هدیه تهرانی , هدیه تبلیغاتی , هدیه

4. خلاقیت را فراموش نكنید

برای بسته‌بندی یك هدیه منحصر به فرد نیاز به صرف وقت و هزینه‌های زیاد نیست؛ گاهی به‌سادگی و با كمی خلاقیت می‌توانید یك هدیه منحصر به فرد و مقرون به‌صرفه را برای عزیزان خود تدارك ببینید. ایده بسته‌بندی با پارچه‌ها را برای دوستان نزدیك‌تان امتحان كنید؛ حتما این هدیه برای‌شان خاطره‌انگیز خواهد شد. 

هدیه تولد , کادو تولد , خرید کادو

5. نوستالژیك هدیه دهید


كاغذ‌های الگو یا ورق‌های كاهی یكی از آن عناصری است كه حس و حال نوستالژیك‌تری به هدیه شما می‌بخشد. هدیه خود را بسته‌بندی كنید و برای تزیین آن  از یك كاغذ معمولی كه اسم محبوب‌تان یا حتی یك جمله زیبا روی آن نوشته شده و این دو را با یك روبان با رنگ متفاوت و شاد به هم چسبانده‌اید، استفاده كنید. می‌توانید از رنگ مورد علاقه عزیزتان برای روبان كمك بگیرید كه در این صورت مطمئن باشید بیش از بیش از شما سپاسگزار خواهد بود.

خرید هدیه , کلیک کنید , جعبه کادو

6 . سرگرمی  بسازید


وقتی به بچه‌های كوچك هدیه می‌دهید، توجه داشته باشید بسته‌بندی هدیه به خوبی می‌تواند وسیله‌ای برای سرگرمی‌شان باشد. برای این منظور نقاشی كردن بهترین گزینه است! با این ایده بسته‌بندی هدایا می‌توانید در نهایت نقاشی آنها را به یادگار برای خود نگه دارید!

هدیه ازدواج تامین اجتماعی , سایت کادو , فروشگاه کادو رنگی

7 . جنسیت فراموش نشود


بچه‌های كم‌سن دوست دارند همانند بزرگ‌تر‌ها به نظر برسند و عقاید خودشان را مطرح كنند. وقتی شما به علاقه‌ها و سلیقه‌شان اهمیت می‌دهید، تاثیر بیشتری در ذهن‌شان خواهید گذاشت.  پس در بسته بندی  هدایای آنها توجه به جنسیت را جدی بگیرید.

سه سوت کادو , سیم کارت هدیه رایتل , ارسال هدیه به ایران


ویدیو : هدیه هایتان را خاص کادو کنید