هدیه دست ساز بانوی معلول به روحانی : آیدا عزیزی بانوی معلول به نمایندگی از ...



روحانی , حسن روحانی , هدیه تهرانی

آیدا عزیزی بانوی معلول به نمایندگی از جامعه کارگری تابلوی دست ساز خود را تقدیم حسن روحانی رییس جمهوری کرد که روی آن تصویر یک کارگر مشاهده می شد و زیر آن نوشته شده بود «تابلو با دست من و مهربانی شما ساخته شده است».

به گزارش ایرنا، این بانوی معلول تابلوی هنر دست خود را امروز(سه شنبه) در جریان برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید که به مناسبت هفته کارگر در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، تقدیم روحانی کرد.

نوشته این تابلو چنین ادامه داده شده بود : خبر ندارید که دست های من و قلب شما شریک ساختن این تابلو اند. این هدیه از شما به شماست، دست من کارگر مهربانی شما بوده است.

در پایان این مراسم همچنین رییس جمهوری از سرحدی زاده وزیر پیشین کار و پیشکسوت جامعه کارگری تقدیر کرد.

در این مراسم بازیگران و هنرمندانی در نقش سیلور من(مردان نقره ای) که یک سبک نمایش تئاتر است، نمایش بسیار زیبایی از مشاغل مختلف کارگران اجرا کردند.

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم پیش از رییس جمهوری سخنرانی کردند که یکی از محورهای سخنان آنان حمایت از تیم مذاکره کننده بود.

همچنین آقای فیضی اولین بازنشسته تامین اجتماعی که بیش از 80 سال سن دارد، برای دقایقی سخنرانی کرد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین فریدون دستیاور ویژه رییس جمهوری و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری در این مراسم حضور داشتند.

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو : هدیه دست ساز بانوی معلول به روحانی