هدیه خطیبی به «سولماز و احسان» +عکس : سفیر ایران در امارات روز گذشته در اردوی ...


سفیر ایران در امارات روز گذشته در اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی در این کشور حاضر شد و در ضیافت شامی شرکت کرد. خبرگزاری فارس: تراکتورسازی که در اردویی امارات حاضر شده است روز گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف الکویت کویت رفت. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر الکویت به پایان رسید.

* سفیر جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای بازی دو تیم تراکتورسازی و الکویت به شهر دبی آمده بود و از نزدیک بازی را تماشا می‌کرد بعد از پایان مسابقه در ضیافت شام تراکتورسازان حاضر شد.

فیاض همچنین گفت و گویی صمیمی با بازیکنان تیم داشت و برای تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد. این مراسم با تولد مهدی کیانی کاپیتان تیم همراه بود و دکتر فیاض کادوی تولد این بازیکن را به وی اهدا کرد.

احسان و سولماز , هدیه خطیبی رادیو تهران , هدیه خطیبی المپیک ریو

* سعید عباسی قائم مقام و سرپرست باشگاه به همراه جمعی از مسئولین و سرمربی تیم با سفیر ایران در کشور امارات در مراسم جشن میلاد حضرت پیامبر (ص) که در شهر دبی برگزار، حاضر شدند این جشن در سالن آمفی تئاتر باشگاه ایرانیان برگزار شد. مسئولین باشگاه هم به دعوت باشگاه ایرانیان به همراه سفیر ایران در این مراسم شرکت کردند.

احسان و سولماز ماه عسل , سولماز و احسان , احسان و سولماز قبل از تصادف

* سولماز و احسان دو اسطوره‌ای که عشق‌شان در قاب برنامه ماه عسل جاویدان شد میهمان ویژه برنامه میلاد پیامبر اکرم (ص) ایرانیان مقیم کشور امارات بودند. مسئولان تراکتورسازی هم که در این جشن حضور پیدا کرده بودند با توجه به اظهار علاقه این زوج به تیم تراکتورسازی به رسم یادگاری توسط رسول خطیبی پیراهن تیم را به این دو عزیز اهدا کردند. خطیبی در گفتگوی کوتاهی که با حاضرین داشت اعلام کرد عشق مردم آذربایجان به پیراهن تیم محبوبشان است و ما به تقدیر از عشق جاودان این زوج این نماد عشق را به رسم یادگاری به این دو عزیز اهدا می کنیم.

داستان سولماز و احسان در ماه عسل , احسان سولماز کنسرت محمد علیزاده , احسان و سولماز در برنامه ماه عسل


ویدیو : هدیه خطیبی به «سولماز و احسان» +عکس