هدیه تهرانی همبازی علی مصفا شد : اخبار فرهنگی - هدیه تهرانی همبازی علی مصفا ...



هدیه تهرانی , هدیه تهرانی instagram , اینستاگرام هدیه تهرانی

اخبار فرهنگی - هدیه تهرانی همبازی علی مصفا شد

هدیه تهرانی در فیلم سینمایی «دوئت» به کارگردانی نوید دانش بازی می کند.

پیش تولید این فیلم مدتی است که آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است فیلمبرداری آن بزودی در تهران آغاز شود. هدیه تهرانی که مدتهاست در فیلمی بازی نکرده نقش اصلی «دوئت» را بازی می کند.

علی مصفا نیز دیگر بازیگر قطعی این فیلم است. هدیه تهرانی و علی مصفا پیش از این در «پارتی» با یکدیگر همبازی بودند و این دومین همکاری مشترک شان به حساب می آید. تهرانی البته حدود یک دهه قبل در فیلم کوتاه «همسایه» به کارگردانی علی مصفا بازی کرده بود. آخرین حضور تهرانی در سینما ایفای نقش کوتاهی در فیلم «روز مبادا» (فائزه عزیزخانی) بود.

  عکس هدیه تهرانی , هدیه تهرانی و همسرش , بیوگرافی هدیه تهرانی

«دوئت» اولین فیلم بلند سینمایی نوید دانش است که پیش از این، فیلم کوتاه او با همین نام در بخش سینه فوندانسیون جشنواره کن 2013 حضور پیدا کرده بود. ظاهرا فیلم جدید او همان قصه فیلم کوتاهش است که به یک فیلم بلند سینمایی تبدیل شده است. این فیلم داستان مینوست که همسرش حامد را به دیدار سپیده میبرد؛ زنی که همسرش با او گذشته مشترکی داشته است. این ملاقات یادآوری خاطرات گذشته آنهاست...

دست اندرکاران فیلم با نگار جواهریان نیز برای ایفای یکی دیگر از نقش های فیلم مذاکره کرده اند که هنوز به مرحله عقد قرارداد نرسیده است. در پشت دوربین این فیلم نیز عوامل حرفه ای سینما حضور دارند. تاکنون حضور حسین جعفریان (مدیر فیلمبرداری)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره پردازی) و کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) در این فیلم قطعی شده است. تمام صحنه های «دوئت» در تهران فیلمبرداری می شود. نوید دانش ظاهرا از شاگردان عباس کیارستمی بوده و ساخت فیلم کوتاهی با عنوان «باد ما را هر کجا میخواهد میبرد» نیز در کارنامه اش دارد. در فیلم کوتاه «دوئت» که تهیه کنندگی آن مستانه مهاجر بود پانتهآ پناهیها، آناهیتا افشار و پژمان بازغی بازی می کردند.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم


ویدیو : هدیه تهرانی همبازی علی مصفا شد