هدیه تعطیلات رویایی به فدراسیون فوتبال؟! : مدیر اجرایی کمیته اقتصادی و بازاریابی ...


مدیر اجرایی کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال مدعی شد فدراسیون قبل از مذاکره با آژانس‌های مسافرتی و توافق با آژانس تعطیلات رویایی هیچ شرطی برای اعزام رایگان مسافران فدراسیون به برزیل نگذاشته است. ایسنا: مدیر اجرایی کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال مدعی شد فدراسیون قبل از مذاکره با آژانس‌های مسافرتی و توافق با آژانس تعطیلات رویایی هیچ شرطی برای اعزام رایگان مسافران فدراسیون به برزیل نگذاشته است.

در پی انتقادات وارد شده به عملکرد فدراسیون فوتبال در انتخاب آژانس مسافرتی منتخب از بین آژانسی‌هایی که خواهان اعزام مسافران جام جهانی 2014 به برزیل بودند، عباس ترابیان گفت: اگر چه مسوولان فدراسیون از جمله محمد درخشان (مسوول کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون) در بازگشت از برزیل پاسخ صریحی نسب به انتقادهای وارده خواهد داشت اما با در نظر گرفتن شرایط و اخبار شنیده شده از برزیل بعید است مشکلات خاصی بوجود آمده باشد.

وی با بیان اینکه فدراسیون هیچ پیش‌شرطی برای آژانس‌های متقاضی مبنی بر اینکه آژانس منتخب باید به ازای اعزام هر 10 یا 15 نفر مسافر برزیل، یک نفر معرفی شده از سوی فدراسیون را به جام جهانی اعزام کند، تاکید کرد: در زمانی که با آژانس‌های مختلف مذاکره کرده و شرایط آنها را در نظر می‌گرفتیم فدراسیون هیچ شرطی در این باره تعیین نکرد و این آژانس تعطیلات رویایی بود که پس از انتخاب و بعد از توافق با فدراسیون این امتیاز را به فدراسیون داد که به ازای اعزام هر 10 نفر مسافر، یک سفر برزیل رایگان به فدراسیون هدیه دهد! فدراسیون خدمات ارایه شده و قیمت تمام آژانس‌ها را بررسی کرد که قطعا اسناد آن هم موجود است و پس از در نظر گرفتن همه شرایط یکی از آنها را به عنوان آژانس منتخب معرفی کرد.

مدیر اجرایی کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون همچنین درباره ارقام متعددی که از قیمت تور و بلیت جام جهانی عنوان شده که بعضا گران‌تر از نرخ تعیین شده فیفا بوده نیز به ایسنا گفت: اینکه فدراسیون بلیتی را با قیمتی گران‌تر از قیمت فیفا فروخته باشد اصلا صحت ندارد و قیمت تور جام جهانی اعلام شده از سوی آژانس تعطیلات رویایی هم 29 میلیون و 300 هزار تومان بود؛ چه برای هواداران و گردشگران و چه برای خبرنگاران. بنابراین ارقام بالای 40 میلیون تومان عنوان شده درست نیست. البته آژانس مذکور اعلام کرد اگر کسی شرایط VIP بخواهد، آنها می‌توانند این امکان را برایشان در ازای دریافت مبلغ بیشتری فراهم کنند اما تا جایی که اطلاع دارم درخواستی هم در این باره مطرح نشده بود.

ترابیان در واکنش به اینکه پس چرا ظاهرا رقم قرارداد فدراسیون با این آژانس هواپیمایی برای اعزام خبرنگاران و عکاسان بیش از 41 میلیون تومان بوده است نیز گفت: قیمت تور با پروازها و بلیت‌های اعلام شده از سوی آژانس همان رقم 29 میلیون و 300 هزار تومان است و اگر تمهیدات دیگری به هزینه‌های این سفر اضافه شده یا خیر و اینکه آیا آژانس به همه تعهداتش عمل کرده یا خیر را بنده اطلاعی ندارم و همانطور که گفتم مسوول کمیته قطعا پاسخ‌های لازم را در این باره خواهد داشت.


ویدیو : هدیه تعطیلات رویایی به فدراسیون فوتبال؟!