هدف احمدی‌ نژاد از سفر به شلمچه : رییس جمهور سابق کشورمان در توضیح سفرش به ...


رییس جمهور سابق کشورمان در توضیح سفرش به شلمچه گفت: به مناطق عملیاتی آمده ایم تا آثار خیرخواهی و مهربانی و دوستی دشمن و استکبار با ملت ایران را ببینیم. خبرگزاری ایلنا: رییس جمهور سابق کشورمان در توضیح سفرش به شلمچه گفت: به مناطق عملیاتی آمده ایم تا آثار خیرخواهی و مهربانی و دوستی دشمن و استکبار با ملت ایران را ببینیم.

آمده ایم تا ببینیم استکبار چگونه ملت ایران را با بمب ها و اسلحه ها مورد مهربانی قرار داد.

محمود احمدی نژاد که در جمع راهیان نور در شلمچه حضور یافته بود، تاکید کرد: شیطان دشمنان و شیاطین زمان جنگ اسلحه و بمب شیمایی و هواپیما به عراق دادند تا ملت ایران را نابود کنند؛ آنها در طول جنگ و بعد از جنگ انواع فشارها و تحریم ها را به ملت ایران وارد کردند.

او با بیان اینکه اینجا شلمچه؛ مرکز مقاومت و ایثار ایران است، گفت: آنها که در پی تحریف تاریخ هستند، بدانند ما هدف خود که عزت مسلمانان جهان است را فراموش نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر میدان خود را به این شیاطین واگذار کنیم آنقدر جسارت پیدا میکنند که میگویند مقصر جنگ ایران و عراق، ایران است.

احمدی نژاد بیان کرد: معنای ادای احترام به شهدا و رزمندگان در این مناطق این نیست که بگوئیم ایران به دنبال جنگ است، بلکه ملت ایران همیشه با عقل، منطق و فرهنگ برخورد کرده و به دنبال دوستی و مهربانی با سایر ملت ها است. اگر در مقابل این شیاطین عقب نشینی کنیم، آن وقت باید روزی را مشاهده کنیم که دیگر این عقب نشینیها حد و مرزی ندارد و همینطور باید عقب نشینی کنیم.


ویدیو : هدف احمدی‌ نژاد از سفر به شلمچه