هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در راه است : هدست واقعیت مجازی PlayStation ...



هدست واقعیت مجازی , خرید هدست واقعیت مجازی , قیمت هدست واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR

 

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در راه است
پیش از این در خبرها داشتیم که سونی قصد دارد هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را برای کنسول محبوب خود پلی‌استیشن 4 پاییز آینده عرضه کند. حالا سونی سرانجام دعوت‌نامه‌ای برای رونمایی رسمی از هدست PlayStation VR و احتمالا اعلام قیمت و زمان دقیق عرضه آن ارسال کرده است.

 

در شرایطی که رقابت ایکس‌باکس وان مایکروسافت و پلی‌استیشن 4 سونی در کنسول‌های خانگی کماکان ادامه دارد عرضه یک هدست واقعیت افزوده می‌تواند به یکباره همه چیز را به نفع سونی تغییر دهد. سونی قصد دارد مراسم رونمایی از هدست PlayStation VR را در 25 اسفندماه و در سان‌فرانسیسکو برگزار کند. سونی قول داده علاوه‌بر معرفی، امکان آزمایش آن توسط خبرنگاران و اهالی رسانه نیز وجود داشته باشد.

 

فروش هدست واقعیت مجازی , خرید هدست واقعیت مجازی سامسونگ , هدست های واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR سونی

 

به جز خبر احتمال عرضه  هدست PlayStation VR در پاییز آینده وب‌سایت‌های سوئیسی نیز ماه گذشته قیمتی در بازه 500 تا 555 دلار را برای این هدست ذکر کرده بودند درحالی‌که برخی شایعات نیز قیمت آن را کمی کمتر از خود کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام کرده‌اند. به هر حال همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت هدست هولولنز خود را با فناوری واقعیت افزوده گسترش می‌دهد درحالی‌که به نظر می‌رسد فناوری واقعیت مجازی برای بازی‌ها مناسب‌تر باشد.
منبع : farnet.ir


ویدیو : هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در راه است