هجوم مکرى به ونیز مى رود : فیلم سینمایی “هجوم” به کارگردانی شهرام مکری این ...


فیلم سینمایی “هجوم” به کارگردانی شهرام مکری این روزها در مرحله فنی قرار دارد. فیلمبرداری این فیلم به تازگی به پایان رسیده و مونتاژ فیلم نیز تمام شده است. فیلم نیوز: فیلم سینمایی "هجوم” به کارگردانی شهرام مکری این روزها در مرحله فنی قرار دارد.

ونیز , جشنواره ونیز , جشنواره فیلم ونیز

فیلمبرداری این فیلم به تازگی به پایان رسیده و مونتاژ فیلم نیز تمام شده است. این روزها جلوه های ویژه بصری "هجوم” در استودیو ایران نوین انجام می شود و همزمان مراحل تصحیح رنگ آن نیز آغاز شده. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم تازه مکری تا یک ماه دیگر آماده نمایش می شود.

فیلم "هجوم” درباره یک قتل است که در یک ورزشگاه اتفاق افتاده. چند مامور پلیس در حال بررسی این پرونده هستند و با ورود به این ورزشگاه باید سرنخ هایی از این قتل به دست بیاورند.
از قبل از شروع فیلمبرداری "هجوم” صحبت های زیادی درخصوص ساختار فیلم در رسانه ها مطرح شد. ابتدا عنوان شد فیلم تازه مکری مثل "ماهی و گربه” یک پلان خواهد بود اما بعدا مکری آن را تکذیب عنوان کرد از چند پلان تشکیل شده است. اما تازه ترین خبرها از این فیلم حکایت از آن دارد که شهرام مکری فیلم تازه اش را در دو پلان فیلمبرداری کرده است. یک پلان ماجراهای فیلم است که در ورزشگاه اتفاق می افتد و پلان دوم فلاش بک فیلم است. با این حساب تدوین فیلم در کمترین مدت زمان ممکن توسط خود مکری انجام شده است.

فیلم تازه شهرام مکری تا یک ماه دیگر آماده نمایش می شود و قرار است به محض آماده شدن برای نمایش در جشنواره های بین المللی ارائه شود. با توجه به اینکه اولین نمایش فیلم "ماهی و گربه” در جشنواره ونیز بود و توانست در همین فستیوال یکی از جوایز اصلی را کسب کند به احتمال فراوان رونمایی از "هجوم” نیز در همین جشنواره خواهد بود. فستیوالی که هفته اول شهریور ماه برگزار می شود.

بابک کریمى، لوون هفتوان و پدرام شریفى بازیگران اصلى "هجوم” هستند که از این میان کریمى و شریفى تحربه همکارى با مکرى را در فیلم "ماهى و گربه” داشته اند. به غیر از این سه بازیگر شناخته شده بقیه بازیگران از میان چهره های تئاتری انتخاب شده اند.


ویدیو : هجوم مکرى به ونیز مى رود