هت‌تریک پولادی برای صعود به لیگ ستارگان : تیم الشحانیه که روزهای پایانی لیگ ...


تیم الشحانیه که روزهای پایانی لیگ دسته دوم قطر به سر می برد در بازی اخیر خود توانست با درخشش بازیکن ایرانی خود از سد حریف خود بگذرد. ورزش سه: تیم الشحانیه که روزهای پایانی لیگ دسته دوم قطر به سر می برد در بازی اخیر خود توانست با درخشش بازیکن ایرانی خود از سد حریف خود بگذرد.

الشحانیه قطر که فصل گذشته به لیگ دست دوم قطر سقوط کرده بود این روزها در تب و تاب صعود مجدد به لیگ ستارگان قطر حضور دارد، آنها در بازی اخیر خود که از حساسیت ویژه ای برخوردار بود موفق شدند تیم دوم قطر را با نتیجه 5 بر 1 از پیش رو بردارند، نکته اصلی این بازی درخشش مدافع چپ ایرانی این تیم است.

مهرداد پولادی که از ابتدا در بازی حضور داشت در این بازی توانست در دقایق 19، 52 و 55 سه بار دروازه حریف را باز کند و به نوعی با هت تریک خود باعث باز شدن گره بازی و به ثمر رسیدن گل های بیشتر تیمش شود، آنها در دقیقه 63 توسط فرانک جیجی و در دقیقه 73 توسط امانوئل ازوزا، دو بار دیگر گلزنی کردند تا سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند.

الشیحانیه که این روزها با 34 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد به همراه تیم المرخیه برای کسب سهمیه دوم صعود به لیگ ستارگان قطر می جنگد.

معیذر تیم اول قطر گاز لیگ محسوب می شود که توانست خیال خود را از صعود به لیگ ستارگان راحت کند تا باقی تیم های برای کسب رده دومی بجنگند.

در فاصله 4 هفته مانده تا پایان لیگ ستارگان قطر، تیم های قطر(تیم اول) و مسیمیر در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی و از نامزدهای اصلی سقوط به دسته دوم محسوب می شوند.


ویدیو : هت‌تریک پولادی برای صعود به لیگ ستارگان