هتل های لوکس و گران و جذاب (3) : شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی ...


شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست.      
پادشا: شاید هتل هایی با معماری های فوق العاده و طراحی های عالی، خدمات بی‌شمار و چشم اندازهای نفس گیر چیزی نباشند که همه مردم از عهده مخارج آنها بر بیایند. اما هستند پولدارهایی که یکی از تفریحاتشان بازدید و اقامت در بهترین هتل ها دنیاست؛ یا ستاره های مشهوری که روی فرش قرمز راه می روند به راحتی بهترین هتل ها را انتخاب و چند روزی در  آنجا استراحت می کنند.

در کشورهای مختلف دنیا هتل های بسیار جالبی ساخته شده اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. برخی زیر دریا و در میان زندگی ماهی ها قرار دارند و نام پوسیدون – خدای دریاهای اساطیر یونانی – به خود گرفته اند و برخی دیگر همچون تز پایان نامه دانشجوهای هنر است که خلاقیت های خود را در تک‌تک اتاق های هتل پیاده کرده اند.

از میان انبوه هتل های زیبا، گران، لوکس عجیب و دوست داشتنی، ما 30 نمونه از پادشا را انتخاب کرده و در 3 مطلب جداگانه برایتان معرفی کرده ایم.

مطالب مرتبط:

هتل های لوکس و گران و جذاب (2)

هتل های لوکس و گران و جذاب (1)


1.    هتل یخی، Jukkasjarvi – سوئد

هتل های لوکس و گران و جذاب , تصاویری جذاب از لوکس ترین خودروی کروک جهان , رستوران لوکس و گران تهران

بنای یخی هنرمندانه که نخستین بار در سال 1990 میلادی توسط یک هنرمند فرانسوی گشایش یافت، اکنون به یک هتل سرد اما جذابی تبدیل شده که پذیرای مهمانان بی‌شماری از سراسر جهان است. بسیاری از گردشگران دوست دارند تجربه خوابیدن روی تخته های یخی را تجربه کنند. باید بدانید این هتل هرسال توسط هنرمندان و کارشناسان ساختمان سازی مورد بازسازی قرار می گیرد. در این هتل دمای داخلی هرگز زیر 23 درجه فارنهایت نمی رود و مسافران باید لباس های گرمایشی از زیر بپوشند و کلاه به سر بگذارند و درون کیسه های خوب روی بلوک هایی از یخ بخوابند. آنها پتوهای بسیار گرم و ضخیم در اختیار خواهند داشت. در این تصویر یک لوستر بسیار زیبا را می بینید که در سالن هتل آویخته شده است. این هتل از 10 دسامبر تا اواسط آوریل پذیرای مهمانان خود است.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب در این هتل از 303 دلار آمریکا شروع می شود.

2.    هتل بورلی هیلز - بورلی هیلز – کالیفرنیا

لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروهای جهان , گران‌قیمت‌ترین خودروهای لوکس جهان در سال 2016 تصاویر , خودرو‌های لوکس گران قیمت عرب‌ ها در انگلیس عکس

در پشت دیوارهای صورتی «قصر صورتی»، ستاره های مشهور در اتاق های مجللی استراحت می کنند که استخر و پاسیو خصوصی دارند. این مخفیگاه لس آنجلسی سنتی تقریبا همه ستاره ها از برنده های جایزه آکادمی همچون الیزابت تایلور و مرلین مونرو گرفته تا ستاره های راک همچون میک جَگِر را به سمت خود جذب می کند. مسافرها می توانند از اتاق های یک طبقه متنوع گرفته تا خانه های 465 متر مربعی یکی ر انتخاب کنند. این خانه های یک طبقه بسیار مجلل، استخرهای عمیق و محلی برای نشستن در فضای بیرون با شومینه هایی در فضای باز دارد. 

3.    برج بزرگ Hyatt Capital – ابوظبی – امارات متحده عربی

جداب ترین ماشین های لوکس و گران قیمت , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , ساختمان لوکس

این هتل خمیده که سر بر آسمان افراشته است، قرار نبوده که بلندترین یا بزرگ ترین برج دنیا باشد، قرار بوده زیباترین باشد که واقعا هست. نمای خارجی و طراحی داخلی این هتل واقعا خیره کننده است و اقامت در آن برای مسافران خاطره های ماندگاری بر جا می گذارد.

4.    هتل و اسپای بوتانیک  -کامپو دو ژادائو – برزیل

لوکس , جذاب , رستوران های لوکس در تهران

پیشخدمت شخصی شما اتاقتان را به شما نشان می دهد و کمک می کند تا فعالیت هایی همچون اسب سواری و اموزش هنر کاپوئریا را هماهنگ کنید. یا شما را به حال خود رها می کند تا هر جا می خواهید بروید و در عوض به شما گوشی هوشمندی می دهد که در هر ساعت از شبانه روز می توانید با او تماس بگیرید. غذاهای این هتل بسیار عالی هستند. مهمان ها می توانند در رستوران گرد با منظره 180 درجه غذای خود را صرف کنند و بهترین غذای محلی این رستوران راویولی با قارچ است.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از 1261 دلار به بالا است.

5.    جزیره طوطی - تورکز و کایکوز

خودروهای لوکس , شعار های تبلیغاتی جذاب , دیجی لوکس

این هتل در جزیره کوچک و خصوصی در شمال شرقی پراویدنس قرار دارد و ستاره های مشهور زیادی را به سمت خود جذب می کند. این هتل همه امکانات لازم برای تفریح و خوشگذرانی کارائیبی را دارد. در هتل جزیره طوطی، ستاره ها نگران مزاحمت های طرفدارهای خود نیستند و با ماساژ سنگ های داغ  تمدد اعصاب و در فضایی رمانتیک شام خود را صرف می کنند. برای لذت بردن از آرامش این هتل، تختخواب هایی در ویلاهای کومو پهن می شود که با چهار دیرک و پرده سفید رنگ پوشیده شده است. ستاره هایی همچون دمی مور، اشتون کوچر و بروس ویلیس در این هتل اقامت داشته اند. یکی از زوج های هالیوود به نام بن افلک و جنیفر گارنر نیز چند روز پیش از ماه عسل خود را در این هتل سپری کرده بودند.

6.    هتل Barcelo Raval – بارسلونا – اسپانیا

خودرو لوکس , اخبار جذاب , مجله لوکس

قدم زدن و از این طرف به آن طرف رفتن در لابی این هتل خودش یک تفریح سرگرم‌کننده است. هتل «بارسلو راوال» که چندسالی است در بارسلونا گشایش یافته است بسیار زنانه و اغواکننده به نظر می رسد. در لابی این هتل شاهد صندلی های بسیار جالب و جذابی هستید که در کنار درخشش سنگ‌های سیاه و سفید دیوارها و ستون ها خودنمایی می کنند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 139 دلار آمریکا شروع می شود.

7.    هالکولانی - هانولولو – هاوایی

خانه لوکس , چگونه جذاب باشیم , ماشین های لوکس

این هتل مجلل که در میان شن های نرم سال وای‌کی‌کی واقع شده است از دیگر هتل های مقصد برای ستاره هایی همچون کامرون دیاز یا هال بری است. منظره فوق العاده عالی و امکانات مجلل همچون پیشخدمت 24 ساعته و اسپای داخل سوئیت برای بسیاری از ستاره ها جالب توجه است. سوئیت 220 متر مربعی ارکیده با درهای بلند از زمین تا سقف که رو به بیرون باز می شود و چشم انداز قله دایاموند وای‌کی‌کی را دارد، بسیار مورد توجه مسافران است.

8.    هتل Boscolo  - نیس، فرانسه

تاکسی لوکس , خانه های لوکس , فتنه گران

این هتل زیبا و عجیب که در فرانسه گشایش یافته به سبک Belle Epoque ساخته شده است و در طراحی داخلی آن هیچ اثری از گذشته و طرح های قدیمی دیده نمی شود. کافه این هتل که توسط هنرمندی به نام «ماسیمو آیوسا قینی» طراحی شده است، ساختاری شبیه درخت دارد و همه سقف و دیوار نیز با انواع لامپ های عجیب و جالب تزئین شده اند.

هزینه کرایه اتاق برای هرشب  در این هتل از 325 دلار آمریکا شروع می شود.

9.    اِدِن راک (Eden Roc) - کاپ کانا – جمهوری دمینیکان

دختر جذاب , خانه های لوکس تهران , خودروی لوکس

هیچ شکی در زیبایی این جزیره نیست. این هتل زمین گلف دارد و فقط 5 دقیقه با کالسکه تا کلوب کالتون بیچ فاصله است. در اینجا می توانید با افراد ثروتمند دومینیکایی یا اروپایی هایی که در کنار استخر دنبال آفتاب گرفتن هستند، ارتباط برقرار کنید. سطح پایین ترین سوئیت کوچک این هتل حدود 76 متر مربع مساحت دارد. زوج هایی که در این هتل اقامت دارند از دو میز توالت مرمری جداگانه و وان سنگی حمام آن لذت می برند.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از 675 دلار به بالا است.

10.    نیاما - جزیره اولهاولی، دالو آتول – مالدیو

متن عاشقانه کوتاه و جذاب , چگونه صحبت کنیم تا جذاب شویم؟ , خبرهای جذاب

با هواپیمای دریانشین حدود 40 دقیقه از مالی تا جزیره اولهاولی راه است. هتل نیاما در این جزیره جزو لوکس ترین هتل های دنیا است و امکاناتی همچون مرکز بازی داخلی و یخچال های بزرگ داخل هر اتاق دارد. در طول روز می توانید به انواع ورزش و تفریحات آبی بپردازید و شب به باشگاه یا اسپا بروید که به طور 24 ساعته در همه روزهای هفته باز هستند. از دیگر سرگرمی های آرامش بخش این هتل قایق سواری زیر نور آفتاب یا غواصی در بستر مرجان های آبی است. شما می توانید با پرداخت 40 دلار، یک مرجان را بکنید، نام گذاری کنید و روی صخره دیگری آنرا بکارید. مراحل رشد این مرجان همچنان در طول سال آینده به اطلاع شما خواهد رسید.

قیمت اتاق های دونفره برای هر شب از 700 دلار به بالا است.


ویدیو : هتل های لوکس و گران و جذاب (3)