هاینکس رسماً اعلام بازنشستگی کرد : یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد ...


یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد که با دنیای مربیگری خداحافظی کرده و بعد از جدایی از بایرن مونیخ هدایت تیم دیگری را در دست نخواهد گرفت. روزنامه تماشا: یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد که با دنیای مربیگری خداحافظی کرده و بعد از جدایی از بایرن مونیخ هدایت تیم دیگری را در دست نخواهد گرفت. این سرمربی 68 ساله در فصلی که گذشت با بایرن قهرمانی سه گانه را به دست آورد. او علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در بوندس لیگا، با این تیم قهرمان جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نیز شد تا بایرن اولین تیم آلمانی باشد که چنین افتخاری را کسب کرده و هفتمین تیم اروپایی لقب بگیرد که یک قهرمانی سه گانه را در طول یک فصل تجربه کرده است.

هاینکس مدت ها پیش اعلام کرده بود که این فصل پایانی حضورش در بایرن مونیخ است و در فوریه سال 2013 سران بایرن نام گواردیولا را به عنوان جانشین او اعلام کردند. حالا در شرایطی که پپ گواردیولا در آستانه آغاز دوران سرمربیگری اش در بایرن مونیخ است، یوپ هاینکس اعلام کرده که تصمیم گرفته تا بازنشسته شود.

اعلام زمان بازنشستگی کلوپ از زبان خودش , بازنشستگی , سازمان بازنشستگی کشوری

آن هم درحالی که گفته می شد او یکی از گزینه های رئال مادرید برای جانشینی مورینیو است و حتی مدیر برنامه های هاینکس قبلا گفته بود که اگر رئالی ها به او پیشنهاد دهند، او می پذیرد به گزارش روزنامه «در تاگس اشپیگل» سرمربی سابق «باواریایی ها» در آخرین صحبت هایش درباره آینده اش گفت: «من تا پایان در حال مذاکره ام اما می توانم قاطعانه بگویم که دیگر هدایت تیم دیگری را در دست نخواهم داشت و قطعا از دنیای فوتبال کنار خواهم رفت.»

هاینکس به تمجید از گواردیولا پرداخت و اعلام کرد که او شایستگی زیادی برای هدایت بایرن دارد: «گواردیولا انتخاب صحیحی است. باید از این فرصت بهره برد. اگر سران بایرن جانشینی برای من پیدا نکرده بودند، شاید با هم مذاکره می کردیم ولی در این شرایط بهترین کار برای من همین است. گواردیولا تیم فوق العاده خوب و پرتلاشی را در اختیار خواهد داشت.»


ویدیو : هاینکس رسماً اعلام بازنشستگی کرد