هانیه توسلی در گرجستان چه می‌کند؟ : هانیه توسلی در گرجستان چه می‌کند؟ هانیه ...



هانیه توسلی , هانیه توسلی اینستاگرام , اینستاگرام هانیه توسلی

هانیه توسلی در گرجستان چه می‌کند؟

هانیه توسلی بازیگر سینما و تئاتر ایران دیروز در معیت یک گروه چهار نفره راهی کشور گرجستان شد

 دیروز (شنبه) هانیه توسلی بازیگر سینما و تئاتر ایران در معیت یک گروه چهار نفره راهی کشور گرجستان شد تا در یک جشنواره بین‌المللی تئاتر حضور پیدا کند.

 

اما در حالی که سه عضو دیگر این گروه را کارگردان‌های تئاتر تشکیل می‌دهند حضور این بازیگر در جمع نمایندگان ایران کمی سوال‌برانگیز به نظر می‌رسید. آروند دشت‌آرای یکی از سه کارگردانی که به همراه هانیه توسلی راهی این سفر شده و در واقع سرپرست گروه اعزامی محسوب می‌شود در این باره می‌گوید: «چون فکر کردیم خوب است در کنار سه کارگردان یک بازیگر هم در این رویداد حضور داشته باشد نام هانیه توسلی را هم به گروه اضافه کردیم.»


دشت‌آرای درباره این جشنواره توضیح می‌دهد: «گرجستان حدود پنج سال است که یک جشنواره تئاتر بین‌المللی برگزار می‌کند و من قبلا در این جشنواره شرکت داشته‌ام. سال‌هاست در کشورهای مختلف برنامه‌ای با نام «شو کیس» با هدف معرفی آثار کشورهای گوناگون و ایجاد زمینه برای همکاری‌های مشترک برگزار می‌شود و در واقع این فستیوال فرصتی برای بازاریابی تئاتر به حساب می‌آید.»

 

بیوگرافی هانیه توسلی , هانیه توسلی و همسرش , عکس هانیه توسلی


این کارگردان درباره ترکیب گروه چهار نفره اعزامی می‌گوید: «من به عنوان یکی از اعضای دفتر تهیه و تولید بین‌المللی تئاتر به این فستیوال معرفی شدم و خوشبختانه در این دوره می‌توانستم سه همراه داشته باشم. بر همین اساس قرار شد با حمید پورآذری‌، علی‌اصغر دشتی و هانیه توسلی به تفلیس برویم چون فکر کردیم خوب است در کنار سه کارگردان یک بازیگر هم در این رویداد حضور داشته باشد.


گفتنی است جشنواره تئاتر بین‌المللی گرجستان از ۱۳ تا ۱۷ مهر ماه با حضور هنرمندان و گروه‌هایی از بلاروس،‌ روسیه‌، پرتغال‌، انگلستان‌، عراق‌، ایتالیا‌، فرانسه‌، بلژیک‌، سوئد‌ و... برگزار می‌شود./قانون


ویدیو : هانیه توسلی در گرجستان چه می‌کند؟