هافبک 19 ساله ایرانی‌ در جنوا +عکس : باشگاه جنوا جامی رفعتی، هافبک ایرانی‌تبار ...


باشگاه جنوا جامی رفعتی، هافبک ایرانی‌تبار وستهام را به خدمت گرفت. ایسنا: باشگاه جنوا جامی رفعتی، هافبک ایرانی‌تبار وستهام را به خدمت گرفت.

 جامی رفعتی که برای تحصیل به انگلیس رفته بود، از این فصل در جنوا به میدان خواهد رفت.

او پدری ایرانی دارد و در شهر فلورانس ایتالیا به دنیا آمده و بزرگ شده است. او دو سال پیش به دلیل تحصیل به انگلیس رفت و در تیم دانشگاهی بارنت‌کالج به بازی پرداخت. پس از آن مسئولان سه تیم وستهام، کوئینزپارک‌رنجرز و ردینگ تمایل خود را برای به خدمت گرفتن این هافبک جوان اعلام کردند اما رفعتی تصمیم گرفت تا فوتبالش را در وستهام ادامه دهد. رفعتی پس از دو سال حضور در جوانان وستهام به ایتالیا برگشت و به عضویت تیم جنوا درآمد. او امیدوار است این فصل بتواند در ترکیب جنوا عملکرد خوبی داشته باشد.

باشگاه جنوا در پست او یک بازیکن به نام "لودی" دارد که معمولا در بازی‌های این تیم به صورت فیکس بازی می‌کند و رفعتی برای حضور در این تیم باید با این بازیکن رقابت کند.

رفعتی 19 ساله توانایی حمل توپ بالایی دارد اما تنها نقطه ضعف او می‌توان به قدرت فیزیکی کمش اشاره کرد که با توجه به سن پایینش طبیعی است. رفعتی که می‌تواند فارسی و انگلیسی صحبت کند، درباره فرصت بازی در سری A می‌گوید: تلاشم را به خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب جنوا انجام می‌دهم و هر زمان که مربی بخواهد برای تیمم به میدان خواهم رفت.

لورانی سرمربی جنوا تجربه کار با جوانان را در کارنامه خود دارد.

جنوا فصل گذشته با 38 امتیاز در رده هفدهم جدول سری A ایتالیا قرار گرفت.

عکس پسر خوشگل ایرانی 15 ساله , دانلود فیلم پسر برهنه 13 ساله ایرانی و جنجالی تلگرام ,  سر 13 ساله ایرانی


ویدیو : هافبک 19 ساله ایرانی‌ در جنوا +عکس