هافبک یاغی از تیم ملی عراق خط خورد : جاسم کرار در مصاحبه با سایت المدی عراق ...


جاسم کرار در مصاحبه با سایت المدی عراق مدعی شد باشگاه استقلال ایران را مجبور کرده به او اجازه دهند تا در رقابت‌های جام خلیج فارس شرکت کند. خبر آنلاین: جاسم كرار به این سایت گفت: «از شنیدن خبر دعوتم به تیم ملی برای حضور در جام خلیج فارس شوكه شدم و بلافاصله خودم را صبح دوشنبه به نجف رساندم تا به اردوی تیم ملی در بصره بروم.»

كرار ادامه داد: «7 روز قبل حكیم شاكر سرمربی تیم ملی با من تماس گرفت و گفت باید به تیم ملی بروم اما من گفتم درگیر رقابت‌های لیگ ایران هستم و باید با باشگاهم مكاتبه شود، به خصوص اینكه پاسپورت من در اختیار باشگاه است. سه روز بعد درخواست كتبی فدراسیون به باشگاه استقلال رسید اما باشگاه اعلام كرد با توجه به اینكه رقابت‌های جام خلیج فارس در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته نمی‌شود، اجازه حضور مرا در این رقابت‌ها نمی‌دهد.

این بازیکن افزود: «با توجه به اختلاف پیش آمده بین من و باشگاه و اصرار به همراهی تیم ملی، در نهایت دو راه پیش پای آنها گذاشتم تا زمینه حضور در تیم ملی را فراهم كنم. به آنها گفتم یا 50 درصد تخفیف می‌دهم، همین الان قراردادم را فسخ كنید و یا اجازه دهید به تیم ملی بروم و سپس تا پایان فصل برای استقلال بازی كنم و به این ترتیب باشگاه را مجبور به موافقت كردم.»

كرار ادامه داد: «به این ترتیب 8 صبح دوشنبه از تهران وارد فرودگاه نجف شدم و بلافاصله در تماس با معاون رئیس فدراسیون فوتبال خواستار عزیمت به بصره و حضور در اردوی تیم ملی شدم تا بتوانم تمریناتم با سایر ملی‌پوشان را آغاز كنم اما در كمال تعجب به من گفتند سرمربی تیم ملی نیازی به شما ندارد و این موضوع را به كمیته فنی فدراسیون اعلام كرده است. تصمیمی كه باعث شگفت‌زدگی‌ام شد چون انتظار نداشتم بعد از این همه سختی این‌ گونه با من برخورد شود.»

جاسم كرار كه مشخص بود به شدت از دست فدراسیون فوتبال عراق و سرمربی تیم ملی گله‌مند است، ادامه داد: «وقتی شنیدم حكیم شاكر چنین تصمیمی گرفته، بلافاصله با او تماس گرفتم تا دلیلش را جویا شوم اما به من گفتند او سر تمرین است و نمی‌تواند صحبت كند. ضمن اینكه او تصمیم خود را گرفته و از جمع 35 بازیكن دعوت شده به اردو 22 مسافر جام خلیج فارس را انتخاب كرده و دیگر راه بازگشتی وجود ندارد.»

هافبك عراقی استقلال در پایان مصاحبه‌اش گفت: «من برای همراهی تیم ملی كشورم كارهای غیرممكن انجام داده‌‌ام، ضمن اینكه در این فصل شخصاً یكی از بهترین سال‌های فوتبالم را همراه با استقلال در لیگ ایران پشت‌ سر گذاشته و تمام كارشناسان و اهالی فوتبال به آن اذعان دارند. آرزویم همراهی تیم ملی عراق بود و می‌خواستم به موفقیت تیم كشورم كمك كنم اما برخلاف انتظارم اتفاقاتی برایم رقم زدند كه اصلاً خوشایند نیست و بیشتر به نظر می‌رسد برای تسویه حساب با بداخلاقی‌های گذشته من بود.»

خط خوردن جاسم كرار از اردوی تیم ملی عراق عملاً شانس حضور این بازیكن در جام ملت‌های 2015 آسیا در استرالیا را از بین برد چون پیش از این اتفاق، حكیم شاكر اعلام كرده بود بازیكنانی را با خود به جام ملت‌ها می‌برد كه در جام خلیج فارس حضور داشته باشند.


ویدیو : هافبک یاغی از تیم ملی عراق خط خورد