هاشمی نقره یک ضرب را بدست آورد : علی هاشمی مدال نقره حرکت یک ضرب مسابقات قهرمانی ...


علی هاشمی مدال نقره حرکت یک ضرب مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد. خبرگزاری تسنیم: در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود، وزنه‌برداران دسته 94 کیلوگرم کشورمان روی تخته ایستادند.

در حرکت یکضرب این مسابقات علی هاشمی با مهار وزنه‌ 165 کیلویی کارش را آغاز کرد. وی در حرکت دوم خود وزنه 170 کیلویی را بالای سر برد. هاشمی در سومین حرکتش وزنه 174 کیلویی را به خوبی روی دستانش قرار داد تا نسبت به مسابقات جهانی هیوستون یک کیلوگرم رکوردش را افزایش دهد و در حرکت یکضرب به مدال نقره دست یابد.

همچنین رضا بیرانوند دیگر وزنه‌بردار این دسته که جوانترین وزنه‌زن این دسته محسوب می‌شود، در حرکت اول وزنه 160 کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم توانست وزنه 165 کیلویی را مهار کند. بیرانوند 19 ساله در سومین حرکت خود وزنه 170 کیلویی را نتوانست مهار کند تا به عنوان پنجمی حرکت یکضرب دست پیدا کند.

در این وزن ولادمیر سیدوف از قزاقستان در حرکت اول خود وزنه 165 کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم نیز وزنه 171 کیلویی را مهار کرد و در سومین حرکتش با مهار وزنه 175 کیلویی نشان طلا را بدست آورد. مدال برنز این وزن نیز به جین یانگ سون از کره جنوبی رسید.


ویدیو : هاشمی نقره یک ضرب را بدست آورد