هاشمی‌نسب: وقتی به گذشته برمی‌گردم نمی‌گویم کار درستی کردم/هدایای گرانبهایی به هواداران پرسپولیس دادم :



اس ام اس پیام به هواداران پرسپولیس , ستیو وزنیاک وقتی گریه کردم , پیام به هواداران پرسپولیس

 
اخبار ورزشی - به افرادی که فحاشی می‌کنند، بی‌توجهم
هاشمی‌نسب: وقتی به گذشته برمی‌گردم نمی‌گویم کار درستی کردم/هدایای گرانبهایی به هواداران پرسپولیس دادم

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: اکنون که به گذشته برمی‌گردم نمی‌گویم کاری خوبی انجام داده‌ام اما در آن شرایط سختی‌های زیادی داشتم.

به گزارش فارس، مهدی هاشمی‌نسب در مورد جمع شدن پیشکسوتان پرسپولیس کنار یکدیگر گفت: کار قشنگی انجام شده است، باید از کسانی که بانی این کار بودند، تشکر کرد.

جمع  کردن این همه پیشکسوت کار بزرگی بود، جدایی از بازی مقابل میلان که اصلا مهم نیست حضور من کنار افرادی که روزی از تلویزیون بازی‌ آنها را می‌دیدم بسیار اهمیت داشت. خیلی خوشحال در این چند روز کنار آنها بودم. خاطرات زیادی زنده شد. امروز که آخرین روز تمرین است اگر کنار تیم هم نباشم برایم مهم نیست و فقط کنار هم بودن اهمیت داشت.

وی در مورد اینکه از دیدن چه بازیکنی خوشحال شده است، خاطرنشان کرد: واقعیت دیدن محرمی، ناصر محمدخانی و محمود خوردبین بیش از دیگران من را خوشحال کرد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که امروز هواداران زیادی به کارگران آمدند و این نشان می‌دهد که نسل گذشته در قلب‌های هواداران جا گرفته‌اند، یادآور شد: مردم ما خیلی باهوش هستند، آنها وقتی به گذشته بازمی‌گردند می‌بینند که نسل گذشته پرسپولیس در دهه‌های 50، 60 و 70 با تعصب فوتبال بازی می‌کردند و به همین خاطر محبوب شده‌اند.

 

بازی کردن با جان و دل راز ماندگاری آنهاست. در دهه 70 ورزشگاه کارگران همیشه اینقدر شلوغ بود. برای بازیکنان دهه 60 و 70 این همه هوادار عادی است. ان‌شاء‌الله تیم هواداران همیشه موفق باشد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه عده‌ای از هواداران علیه او موضع گرفته‌اند، تأکید کرد: مهم نیست، من خیلی‌ها را دوست دارم که آنها از من بدشان می‌آید. همیشه با فوتبالم دوست داشتنم را نسبت به هواداران ثابت کرده‌ام. از جمله بازیکنانی نبودم که همیشه اعلام کنم به عشق هواداران فوتبال بازی می‌کنم و فقط شعار بدهم. وقتی وارد زمین می‌شدم عشقم را نسبت به آنها ثابت می‌کردم.

 

سابقه من در پرسپولیس و استقلال موجود است که نسبت به آنها چگونه عمل کرده‌ام. بین هواداران تعدادی هستند که رفتار خوبی انجام ندهند، امروز در بین این 4- 5 هزار نفر یک نفر فقط کمی کم‌لطفی کرد. هیچ ایرادی ندارد، به حرمت آنهایی که به من احترام گذاشتند ناراحت نیستم، سایر هواداران گذشته‌های خوب را برایم یادآوری کردند. ایرادی ندارد، هواداران را دوست دارم و برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

هاشمی‌نسب در ادامه پاسخ به این سوال در مورد اینکه در سال‌های پایانی دهه 70 وقتی به استقلال رفت مشکلاتی زیادی برایش به وجود آمد و آیا از دست هواداران پرسپولیس ناراحت است، خاطرنشان کرد: اگر هر هوادار پرسپولیس بگوید تیمش را از پدر و مادرش بیشتر دوست دارد واقعا فکر می‌کنم که انسان نیست.

 

من پدر و مادرم را از خیلی چیزها بیشتر دوست داشتم به همین خاطر آن مقطع چنین تصمیمی را گرفتم و وقتی اکنون می‌بینم پدر و مادرم اینقدر خوب زندگی می‌کنند بسیار خوشحال هستم. ایرادی ندارد کاری کرده‌ام که وضعیتم بهتر شود.

 

آن تصمیم بزرگی بود اما اکنون که به گذشته برمی‌گردم نمی‌گویم کاری خوبی انجام داده‌ام اما در آن شرایط سختیی‌های زیادی داشتم. برای این هواداران خاطراتی رقم زدم که همیشه در ذهن‌شان باقی می‌ماند و من دوست داشتنم را به آنها به این شکل ثابت کرده‌ام.

وی در مورد اینکه آیا با بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس هدیه‌ای برای هواداران دارد، عنوان کرد: من هدیه‌هایم را به پرسپولیس داده‌ام، هدیه‌های من بسیار گرانبها بود که سال‌ها برای آنها ماندگار است و امیدوار هستم همیشه موفق باشم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد همچنان ناراحت است، عنوان کرد: به حرمت آن هوادارانی که در خانه نشسته‌اند و آنهایی که در ورزشگاه فقط تیم خود را تشویق کردند به این مسائل توجهی ندارم. هواداران دلیل رفتنم را می‌دانند و به همین خاطر به این افراد که گاهی مشکل‌ساز می‌شوند توجهی نمی‌کنم.

 

آنهایی که ما را دوست دارند ما نیز دوست‌شان داریم. مهم نیست عده‌ای من را دوست ندارند این مهم است که من همه هواداران را دوست دارم حتی آنهایی که با الفاظ رکیک من را بدرقه کردند را دوست دارم و برایشان بهترین‌ها آرزو می‌کنم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند پنج‌شنبه در ورزشگاه چه جوی وجود داشته باشد، گفت: اگر علی پروین از من نمی‌خواست هواداران که نمی‌توانستند هاشمی‌نسب را به این تیم بازگردانند. علی پروین لطف کرد و از من دعوت کرد که من نیز استقبال کردم و علی پروین می‌داند دوستان واقعی او چه کسانی هستند.

وی در مورد اینکه رهبری‌فرد اعلام کرده اگر پروین نمی‌خواست، نمی‌توانست با 100 میلیون هم به پرسپولیس بازگردد، اظهار داشت: این امر مشخص است، مگر می‌شود سر خود به اینجا بیایم. از من دعوت شد، از همه پیشکسوتان پرسپولیس ممنون هستم چرا که استقبال گرمی از من انجام دادند و همه آنها را دوست دارم.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : هاشمی‌نسب: وقتی به گذشته برمی‌گردم نمی‌گویم کار درستی کردم/هدایای گرانبهایی به هواداران پرسپولیس دادم