هاردی که آئینه می‌شود : هاردی که آئینه می‌شودیکی از کمپانی‌های فرانسوی از هارد ...



گلوریا هاردی , تام هاردی , لورل و هاردی

هاردی که آئینه می‌شود
یکی از کمپانی‌های فرانسوی از هارد دیسک متفاوتی رونمایی کرده که نه تنها مانند آئینه است بلکه از قابلیت ذخیره 1 ترابایت اطلاعات نیز برخوردار است.
کمپانی فرانسوی Lacie که معمولا در تولید محصولات متفاوت و منحصر به فرد مشهور است، از محصول جدیدی با نام Mirror خبر داده که جذاب و قابل توجه است. کلمه Mirror به معنای "آئینه" است. این محصول همانطور که از نام آن بر می آید، شکلی شبیه به آئینه داشته و با داشتن یک پایه چوبی آبنوس که زیر آن قرار می گیرد، بیش از پیش چشم نوازی می کند.


کمپانی های فرانسوی معمولا برای اینکه نوآوری های متفاوتی را در محصولات خود بگنجانند از طراحان و دیزاینرها کمک می گیرند تا با طرح و نظر آنها بتوانند محصول بی نظیر و منحصر به فردی را تولید و عرضه کنند. در ساخت این محصول جدید نیز از طراح مشهور فرانسوی با نام Pauline Deltour کمک گرفته شده است. طراح این هارد دیسک در ادامه می گوید: «این هارد دیسک نه تنها از قابلیت های متفاوتی برخوردار است بلکه می تواند زیبایی خاصی را نیز برای کاربران رقم بزند.»


از قابلیت های این محصول جدید می توان به مواردی مانند قابلیت ذخیره سازی اطلاعات در حدود 1 ترابایت و استفاده از "گوریلا گلس" ( صفحه محافظ) اشاره کرد. این محصول تا اواخر ژانویه سال 2015 و با گارانتی دو ساله و قیمتی در حدود  279.99$ به بازار فناوری عرضه خواهد شد.
منبع : mehrnews.com


ویدیو : هاردی که آئینه می‌شود