هادی کاظمی: رستوران من اصلا شبیه رستوران نیست : مدتی قبل خبر جالبی در خصوص ...


مدتی قبل خبر جالبی در خصوص بابا شاه شنیدیم. او به همراه یکی از دوستانش رستوران "لیالی" را در تهران دایر کرده تماشا: هادی کاظمی یکی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون ایران است که با ایفای نقش نظام دوبرره معتاد در سریال شب های برره، سبک جالبی از بازی و نوع بیان را اجرا کرد و همین مساله باعث شد حسابی طرفدار پیدا کند.

این روند مدت ها ادامه داشت تا اینکه با سریال قهوه تلخ و کاراکتر «بابا شاه»، همه چیز رنگ دیگری به خودش گرفت. پیرمرد کم حافظه و نقاش سریال قهوه تلخ با آن گویش عجیب و دوست داشتنی اش ظرف مدت کوتاهی به شخصیت محبوب قهوه تلخ بدل شد و دیالوگ های کشدار و بامزه اش دهان به دهان چرخید.

هادی کاظمی رستوران , رستوران شبیه به پردیس , رستوران هایی که شبیه بهشت اند

مدتی قبل خبر جالبی در خصوص بابا شاه شنیدیم. او به همراه یکی از دوستانش رستوران شب های لیالی را در تهران دایر کرده و اگر گذرتان به آنجا بخورد متوجه می شوید کار رستوران داری کاظمی چیزی همسطح بازیگری اش است. با اینکه او اولین چهره بازیگری نیست که وارد این کار شده اما علاقه او به رستوران داری از علاقه اش به آشپزی سرچشمه می گیرد. خودش که می گوید، دست پخت خوبی دارد. بخوریم و تعریف کنیم!

*شما یک بازیگرید که اتفاقا سرتان هم کم خلوت نیست. چه شد که به فکر افتتاح یک رستوران افتادید؟

قبل از اینکه بخواهم جواب سوالتان را بدهم باید بگویم طی مدتی که خبر افتتاح رستوران من پخش شده، آنقدر تماس و تلفن داشتم که خودم هم باورم نمی شد، تعداد تماس ها خیلی بیشتر از زمانی بود که کارم روی آنتن می رفت (می خندد). در موقعیتی که ما زندگی می کنیم، داشتن یک شغل کافی نیست. بعضی ها شغل دوم، سوم، حتی گاهی اوقات پنجم هم دارند (می خندد). من هم از این قاعده مستثنا نیستم. ما بازیگرها نقد کار می کنیم و نسیه پول می گیریم و همین زندگی را سخت می کند.

قضیه رستوران داشتن من هم به مدتی قبل برمی گردد که با یکی از دوستانم در این باره صحبت می کردیم. دوستم می گفت: «کار رستوران یک رضایت قلبی خاصی دارد که هیچ شغل دیگری ندارد». آن موقع فکر می کردم دوستم به دلیل پولی که این کار دارد، از رضایت صحبت می کند اما حالا به این نتیجه رسیده ام رضایتی که در این شغل است در کمتر شغلی وجود دارد. اینجا یکسری دوست و آشنا می آیند، دور هم جمع می شوند و در رستوران گپ می زنند و غذاهای خوشمزه می خورند، بعد تمام انرژی مثبتی که گرفته اند را به ما انتقال می دهند و می روند. همین مساله رضایت را در هر دو سمت تقویت می کند.

*شما هر روز در رستوران هستید؟

پنجشنبه ها و جمعه ها حتما در رستوران هستم و روزهای هفته هم اگر آفیش کار بازیگری نباشم به رستوران سر می زنم. شریکی در این کار دارم که تمام روز در رستوران است.

*خودتان هم اهل آشپزی هستید؟

قبل از هر چیزی باید بگویم که دست پختم خیلی خوب است. قبل از رستوران هم هرکس می آمد خانه مان و دست پختمت را می خورد تعریف می کرد. من مساله رضایت را همان جا هم حس کردم. همان موقع ها بود که حس رستوران داری و آشپزی را در خودم دیدم. غذاهای من درآوردی زیادی هم دارم. مثلا دوستانم می آیند و می گویند: «از آن خورشت من درآوردی ات برایمان درست کن». اما این روزها زیاد حوصله آشپزی ندارم و درگیر بازی در سریال جنگ بازی هستم. باور کنید این روزها خودم هم مدام گرسنه ام. خبری از آشپزی و غذا نیست.

*در این مدت اتفاق جالبی در رستورانتان رخ نداده است؟

اتفاق خاص که نه اما جالب است که رستوران من اصلا شبیه رستوران نیست. خودم در هیچ جایی این حس را تجربه نکرده ام. معمولا هر جا می رفتیم، می نشستیم غذایمان را می خوردیم، حساب می کردیم و تمام می شد اما در رستوران ما همه چیز دوستانه است. غذا می خوریم، گپ می زنیم، عکس یادگاری می گیریم و می رویم. یک روزهایی با خودم فکر می کنم که این رستوران چرا این طوریه؟! چرا اصلا شبیه رستوران نیست؟ یک عده از مشتری ها در همین مدت کوتاه، مشتری ثابت ما شده اند و اگر هر شب نیایند حتما یک شب در میان اینجا هستند.

*همکارانتان هم که حتما به شما سر می زنند؟

بله. خوشبختانه دوستان خیلی لطف داشتند فکر می کنم اگر فیلم هم می ساختم این قدر استقبال نمی شد. دوستان بازیگر، آهنگساز، فوتبالیست و خیلی های دیگر به دیدنم آمدند و واقعا خوشحالم و خدا را شکر می کنم. اینجا یک تابلو داریم که هرکدام از دوستان امضای یادگاری در آن می زنند و خاطراتشان را ثبت می کنند. نکته جالب اینجاست در روزهای اول و دوم افتتاح «رضا عطاران»، «نادر سلیمانی»، «بهنوش بختیاری»، «علی لهراسبی»، «زانیار خسروی»، «ساعد هدایتی»، «سروش صحت»، «عارف لرستانی»، «محمدرضا هدایتی»، «سیدجواد یحیوی»، «فرزاد حسنی»، «علی معلم»، «مجید صالحی»، «امیر نوری» و... به رستوران لیالی آمدند تا غذاهای هادی کاظمی را تست کنند!

رستوران های تهران در دورادو , قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , رستوران های تهران با دورادو



همه مهمانان هادی کاظمی

رستوران هادی کاظمی، اصل طعم غذای ملل را دارد. اسمش را گذاشته «لیالی» که در اصل همان «شب ها» است و در آن غذای هندی، ایتالیایی و لبنانی سرو می کند. در روز افتتاح کافه لیالی او، خیلی از چهره ها حضور پیدا کردند. رضا عطاران، نادر سلیمانی (که خودش پیتزا دخمه را دارد)، بهنوش بختیاری، علی لهراسبی، زانیار خسروی، ساعد هدایتی، سروش صحت، عارف لرستانی، محمدرضا هدایتی، جواد یحیوی، فرزاد حسنی، خشایار الوند، آتیلا پسیانی، محید صالحی، امیر نوری، علی معلم، سهراب بختیاری زاده، مهرداد میناوند و... حضور داشتند و او با ترکیبی از انواع کباب ها در کنار یک نوع برنج معروف به «بریانی» و چند مدل سالاد و غذاهای سبک هندی و لبنانی و عربی از مهمانان افتتاحیه اش پذیرایی کرد.


ویدیو : هادی کاظمی: رستوران من اصلا شبیه رستوران نیست