نیکی کریمی: رأی می‎دهم : نیکی کریمی گفت: اتفاقاتی که در موضوع برجام پیش آمد، ...


نیکی کریمی گفت: اتفاقاتی که در موضوع برجام پیش آمد، به ما یاد داد که می‌توان مذاکره کرد، مکالمه داشت و رأی داد. نامه نیوز: نیکی کریمی گفت: اتفاقاتی که در موضوع برجام پیش آمد، به ما یاد داد که می‌توان مذاکره کرد، مکالمه داشت و رأی داد.

این بازیگر و کارگردان سینما در آستانه انتخابات روز هشتم اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر قبلا نمی‌توانستیم مذاکره کنیم و حرف بزنیم، دکتر ظریف به ما نشان داد که می‌شود مذاکره و مکالمه کرد که این موضوع در همه ابعاد زندگی می‌تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم با رأی دادن‌مان بتوانیم نمایندگانی انتخاب کنیم تا در مجلس هم این شعار "باز بودن باب مکالمه و مذاکره" پیش‌رو باشد و هرکس روی رأی خودش بایستد. شاید من هم مثل خیلی‌ها از انتخابات ناامید بودم، اما قطعا به امید اتفاقات خوب رأی خواهم داد.

نیکی کریمی با تأکید بر لزوم توجه نمایندگان به موضوعات مرتبط با هنرمندان گفت: احساس می‌کنم هنرمندان به حمایت بیشتری برای درک شدن نیاز دارند و برآورده شدن این نیاز کسی را می‌طلبد که زبان‌شان را بفهمد.

این سینماگر ادامه داد: این روزها مسائل زنان هم بسیار اهمیت دارد و امیدوارم نمایندگانی وارد مجلس شوند که انسان‌های رو به‌ جلو و با دید باز و آشنا به مشکلات باشند.


ویدیو : نیکی کریمی: رأی می‎دهم