نیکبخت: فوتبال ناپاک؟ من که چیزی ندیدم! : علیرضا واحدی نیكبخت مهاجم سابق پرسپولیس ...


علیرضا واحدی نیكبخت مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال كه حالا از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته است، می‌خواهد همچنان در پیكان بازی كند. او در حال حاضر چند پیشنهاد در لیگ برتر دارد ولی می‌خواهد همچنان زیرنظر فرهاد كاظمی بازی كند. نیكبخت در گفت‌وگو با خبرآنلاین به سوالات پاسخ می‌دهد.  علیرضا واحدی نیكبخت مهاجم سابق تیم ملی ، پرسپولیس و استقلال كه حالا از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته است، می‌خواهد همچنان در پیكان بازی كند. او در حال حاضر چند پیشنهاد در لیگ برتر دارد ولی می‌خواهد همچنان زیرنظر فرهاد كاظمی بازی كند. نیكبخت در گفت‌وگویی به سوالات پاسخ می‌دهد.

مثل اینكه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داری؟

بله من دو، سه پیشنهاد دارم ولی با باشگاه پیكان قرارداد دارم و می‌خواهم تا آخر لیگ در این تیم بمانم. دو پیشنهاد از كرمان دارم و یك پیشنهاد هم از تبریز ولی در پیكان می‌مانم.

با این پیشنهادها وسوسه نمی‌شوی كه به لیگ برتر برگردی؟

خیر، وسوسه نمی‌شوم چون من در پیكان راحت هستم. هیچ مشكلی با بازیكنان ندارم و از همه مهمتر اینكه با فرهاد كاظمی كار می‌كنم. وقتی اینجا اذیت نمی‌شوم دلیلی ندارد كه بروم.

اگر به كاظمی بگویی كه از لیگ برتر پیشنهاد داری، فكر می‌كنی كه او موافقت كند؟

آقا فرهاد در حق من خیلی لطف كرد و من هیچ وقت به او این حرف را نمی‌زنم. او غیر از مسائل فوتبالی خیلی چیزها به من یاد داد و به خاطر آقا فرهاد و آرامشی كه دارم از پیكان نمی‌روم.

در هفته‌های اخیر امتیازهای حساسی را از دست دادید. با این شرایط فكر می‌كنی كه صعود كنید؟

بله امتیاز از دست دادیم ولی تیم‌های پایین هم امتیاز از دست دادند. مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتر می‌شود و امیدوارم در لیگ برتر بمانیم. من دوست دارم سال آینده هم در كنار آقا فرهاد كار كنم.

این روزها بحث فوتبال ناپاك در ایران دوباره داغ است. در این مورد چه صحبتی داری؟

این مسائل در حیطه وظایف من نیست كه بخواهم در موردش صحبت كنم. در همه جای دنیا فوتبال ناپاك وجود دارد ولی من شخصا در فوتبال ایران ناپاكی ندیدم. زیاد هم دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم.

راستی نظرت در مورد حضور دنیزلی در پرسپولیس چیست؟

او مربی بزرگی است و من آرزو دارم دوباره با او كار كنم. به نظر من او می‌تواند در پرسپولیس نتیجه بگیرد.


منبع: خبرآنلاین


ویدیو : نیکبخت: فوتبال ناپاک؟ من که چیزی ندیدم!