نیما علامه در بیمارستان بستری شد؟ : مراسم یادبود اولین سالگرد درگذشت هنرمند ...


مراسم یادبود اولین سالگرد درگذشت هنرمند فقید نیما وارسته در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار شد.
مجله زندگی ایده آل:

شهاب رمضان و كنسرت‌های سال جدیدش

خالق آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیك» برای نخستین‌بار در سال جدید در پایتخت روی صحنه می‌رود. این كنسرت نوزدهم خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود كه انوشیروان تربتی به عنوان رهبر اركستر شهاب رمضان را همراهی می‌كند.

سیروس نیرو شاعر و شاگرد نیما یوشیج در بیمارستان بستری شد  , نیما علامه ویکی پدیا , بستری شدن اردوغان در بیمارستان

كنداكتور این برنامه شامل قطعات آلبوم جشن تنهایی، رمانتیك و تك‌قطعات محبوبش است. این برنامه به همت موسسه رویال هنر پارس و به تهیه‌كنندگی مجید عبدی برگزار می‌شود.


عماد و وضعیتی كاملا نامعلوم

سروش جمشیدی در بیمارستان بستری شد , در بیمارستان بستری شد , محسن سیف در بیمارستان بستری شد

عماد طالب‌زاده یك سالی می‌شود درگیر پژوه اولین آلبوم رسمی‌اش و پروسه مجاز شدنش است و هنوز هیچ خبر مثبتی در این‌باره در كار نیست. این خواننده تنها فعالیت مثبتی كه در این روزها می‌تواند انجام دهد انتشار تك‌قطعاتی برای جلب رضایت مخاطبانش در فضای مجازی است كه پیرو همین مساله او چندی پیش جدید‌ترین اثرش را به نام «بی‌خوابی» منتشر كرد. ترانه این قطعه را امیر بذرافشان سروده و آهنگش را عماد طالب‌زاده ساخته و تنظیم آن را پوریا حیدری انجام داده است. سعید شایان و شكیبا امیری نیز در بخش‌های میكس، مسترینگ، عكاسی و طراحی كاور با این خواننده همكاری داشته‌اند.


سامان جلیلی تمامش كرد

عزت‌الله انتظامی روز گذشته در بیمارستان آراد بستری شد  , رهبر در کدام بیمارستان بستری شد , اردوغان در بیمارستان بستری

جدیدترین اثر سامان جلیلی «تمومش كن» نام دارد كه در این قطعه هنرمندانی چون حامد برادران (تنظیم كننده)، عاطفه حبیبی (ترانه‌سرا)، عرفان پاشا (ویولن)، كیان دارات (گیتار و عود) با وی همكاری كرده‌اند. عكاسی كاور این قطعه را (رامین جلیلی) برعهده داشته و (جمال دهقان‌پور) آن را طراحی كرده است. خالق آلبوم «پرتگاه» پیش از این قطعات «خنده‌های تو » و «تكرار» را به صورت تك‌قطعه در فضای مجازی منتشر كرده است.


كنسرت علی زند وكیلی در برج میلاد برگزار شد

اردوغان در بیمارستان بستری شد , کیارستمی در کدام بیمارستان بستری است , کنسرت نیما علامه

نخستین كنسرت انفرادی علی زندوكیلی در برج میلاد بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه برگزار شد. تار ربابم، ترانه‌های قدیمی و ناردونه محبوب‌ترین قطعات این كنسرت بود. مجید مجیدی، افشین پیروانی، سروش صحت و سحر زكریا ‌مهمان ویژه این برنامه بودند. این خواننده هفته گذشته آلبوم دشت جنون را با آهنگسازی امیرحمزه حسینی و تهیه‌كنندگی صدرالدین حسین‌خانی ، مدیریت شركت ایران‌گام روانه بازار كرده است.


رضا یزدانی در سكوت

دلیل بستری شدن “ابراهیم حاتمی کیا” در بیمارستان , چرخنده درکدام بیمارستان بستری است؟ , بستری وحید امیری شاه‌ماهی پرسپولیس در بیمارستان
رضا یزدانی كه بعد از انتشار آخرین آلبومش «سلول شخصی» در سكوت كامل خبری به‌سر می‌برد، جدیدترین اثرش را به نام «رفت كه رفت» چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت‌ماه در فضای مجازی منتشر كرد. در این قطعه پدیده نیشابوری در بخش ترانه و محمد خرمی‌نژاد در بخش تنظیم با وی همكاری كرده‌اند. یزدانی به‌زودی تور كنسرت‌های آلبوم «سلول شخصی» را به تهیه‌كنندگی علی اوجی در سراسر كشور روی صحنه می‌برد.

از این خواننده آلبوم‌هایی چون هیس، پرنده بی‌پرنده، خاطرات مبهم و. . . در بازار موسیقی كشور منتشر شده است.


رونمایی «شهر من بخند» در عمارت مسعودیه

رضا حسین زاده گوینده معروف اخبار در بیمارستان بستری شد بیوگرافی , بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان , بستری وحید امیری در بیمارستان

دومین آلبوم رسمی گروه جذاب «پالت» پس از دو سال و نیم انتظار با همراهی دوستدارانش در عمارت مسعودیه رونمایی شد. این آلبوم«شهر من بخند» نام دارد كه شامل 10 قطعه است كه یكی بود، یكی نبود، شهر من بخند، سال تا سال، تا صبح فردا، لیلی، ماهی و گربه، نیمی از ما، شباهنگام و رنگ شماره یك از جمله قطعات آن است. تمامی اشعار آلبوم توسط امید نعمتی سروده شده و آهنگسازی و تنظیم آن را گروه پالت و بهنام ابوالقاسم بر عهده داشته‌اند. مراسم رونمایی آلبوم «شهر من بخند» 26 اردیبهشت‌ماه در عمارت مسعودیه برگزار شد. فردین خلعتبری، فرهاد توحیدی، مرضیه برومند، حبیب رضایی، شهرام مكری مهمان ویژه این برنامه بودند.


امپراتور در بازار

بستری شدن فرهاد قایمی در بیمارستان , بستری فرهاد قایمی در بیمارستان , دلیل بستری شدن فرهاد قایمی در بیمارستان

سومین آلبوم رسمی مهدی یراحی «مثل مجسمه» به تهیه‌كنندگی مهدی كرد منتشر شد. تیم تولید این مجموعه پس از گمانه‌زنی‌های فراوان سرانجام مشخص شد؛ روزبه بمانی، مونا برزویی در بخش ترانه و هومن نامداری، آرون حسینی، كوشان حداد، سعید زمانی و معین راهبر در بخش تنظیم و مهدی یراحی، امیرعلی بهادری، رستاك حلاج، آرش فتحی و مهین راهبر در بخش آهنگسازی در این آلبوم حضور دارند. این خواننده پیش از ماه رمضان كنسرت نخواهد داشت ولی این روزها با پیگیری‌های مهدی كرد در حال برنامه‌ریزی برای تور سراسر كشور هستند.


نیما علامه بستری شد

مهدی واعظی مجری شبکه ورزش در بیمارستان بستری شد , علت اصلی بستری شدن هرمز شجاعی مهر در بیمارستان , بستری “وحید امیری” شاه ماهی پرسپولیس در بیمارستان

نیما علامه، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده مطرح موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شده است.  نیما علامه خواننده جوان موسیقی پاپ هفته گذشته به علت بیماری در بیمارستان امام خمینی تهران بستری شده است. علامه كه بیش از چهار سال در انتظار كسب مجوز آلبوم «مباركم باشه» است، طی هفته‌های گذشته خبر از پایان طلسم این آلبوم در آینده‌ای نزدیك داده بود. بستری شدن علامه در ابتدا به درخواست وی رسانه‌ای نشد ولی با توجه به حواشی و شایعه‌های پیش‌آمده یكی از نزدیكان علامه وضعیت این خواننده جوان را این‌گونه تشریح كرد: هفته گذشته به علت بیماری ویروسی و پیشرفت آن، نیما را به بیمارستان امام خمینی بودند تا درمان این بیماری را آغاز كنند.


ویدیو : نیما علامه در بیمارستان بستری شد؟