نیت شوم پسر 17 ساله بلای جان دختر همکلاسی شد + تصاویر : به گزارش پلیس تگزاس ...



به گزارش پلیس تگزاس در دالاس آمریکا قبول نکردن درخواست بی‌شرمانه ، مرگ دختر نوجوان را توسط همکلاسی اش رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس، "جیکوب  لی بای د" 17 ساله در اقدامی جنون آمیز همکلاسی خود "راشل جین وایز " 16 ساله را به دلیل قبول نکردن در خواست بی‌شرمانه‌اش خفه کرد.
 
بنا براین گزارش، بالا گرفتن درگیری لفظی میان "لی بای د" و "راشل جین وایز " دو همکلاسی دبیرستانی در دالاس  امریکا  به دلیل مطرح شدن رابطه غیر اخلاقی  و رد آن منجر به برخوردهای فیزیکی  مکرر و در نهایت خفه شدن دختر نوجوان شد.

گزارش این درگیری از جانب صاحب خانه "راشل" به پلیس گزارش داده شد و پس از حضور پلیس در صحنه جرم "لی بای د" در حالی که به جسد راشل خیره شده بود دستگیر شد.

به گزارش این خبرگزاری "لی بای د" بلافاصله پس از دستگیر شدن  به جرم خود اعتراف کرد.

 

زندگی سخت دختر 17 ساله در تهران تصاویر , حضور دختر 18 ساله، ملکه زیبایی در المپیک ریو تصاویر , تصاویر اعدام قاتل دختر 6 ساله


به گفته صاحب خانه "راشل" که به عنوان شاهد اصلی، اظهارات وی در  دفتر پلیس ثبت شد "لی بای د" در ابتدا به بهانه مرور درسی وارد خانه "راشل" شد که پس ازحدود یک ساعت درگیری لفظی و فیزیکی و بالا رفتن شدت درگیری ها صاحب خانه طی تماسی فوریت های پلیس را مطلع کرد.

به گزارش پلیس، پس از آنکه تلاش "راشل" در بیرون راندن "بای د " بعد از مطرح شدن پیشنهاد بی‌شرمانه از جانب "بای د" بی نتیجه ماند تصمیم گرفت تا خود از منزل مسکونی اش خارج شود. که همین امر منجر به خشمگین شدن" بای د" به صورت جنون آمیز شد.

"راشل" در حالی که قصد خروج از اتاق خود را داشت از پشت سر مورد حمله "بای د" قرار گرفت و در حالی که گلویش در دستان همکلاسی‌اش قرار داشت خفه شد.

آنچه امروز در مورد این حادثه که در دبیرستان "بیمز"در دالاس تگزاس اتفاق افتاد پس از رسانه ای شدن منجر به اعتراض بسیاری از خانواده ها قرار گرفت.

ماجرای تکان دهنده تجاوز ترامپ به دختر 13 ساله تصاویر , قتل دختر 4 ساله توسط مادر بی رحمی او تصاویر , خودکشی دختر 11 ساله


مسوولین این دبیرستان پس از ارسال پیامی مبنی بر اظهار تاسف از آنچه رخ داده خود را درغم از دست دادن "راشل" شریک دانستند و با برگزاری مراسمی ابراز همدردی کردند.

"جیکوب  لی بای د"17 ساله پس از تکمیل شدن پرونده اش در دادگاهی در دالاس محاکمه خواهد شد.

 

آتش زدن دختر 13 ساله در فردیس , آتش زدن دختر 16 ساله , دختر17 ساله شیرازی زیباترین دختر جهان شد


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو : نیت شوم پسر 17 ساله بلای جان دختر همکلاسی شد + تصاویر