نیایش در آستانه جنگ : در آغاز نبرد صفین فرمودنیایش در آستانه جنگ ای خدای آسمان ...



آستانه اشرفیه , مرکز معاینه فنی نیایش , هتل نیایش شیراز

در آغاز نبرد صفین فرمود
نیایش در آستانه جنگ
ای خدای آسمان برافراشته، و فضای نگاه داشته، که آن را زمینه پیدایش شب و روز، و جریان گردش ماه و خورشید، و مسیر آمد و شد ستارگان سیار قرار داده‏ای، و جایگاه گروهی از فرشتگانت ساخته‏ای که از عبادت تو خسته نمی‏گردند. ای پروردگار این زمین، که آن را جایگاه سکونت انسانها، و مکان رفت و آمد حشرات و چارپایان، و پدیده‏های دیدنی و نادیدنی غیر قابل شمارش قرار داده‏ای، و ای پروردگار کوههای بلند و پابرجا، که آن را برای زمین چونان میخهای محکم، و برای مخلوقات تکیه‏گاهی مطمئن ساخته‏ای. اگر بر دشمن پیروزمان ساختی، ما را از تجاوز برکنار دار، و بر راه حق استوار فرما، و چنانچه آنها را بر ما پیروز گرداندی شهادت نصیب ما فرموده و از شرک و فساد و فتنه‏ها، ما را نگهدار!
روش بسیج نیروها در جنگ
کجایند آزادمردانی که به حمایت مردم خویش برخیزند؟ کجایند غیور مردانی که به هنگام نزول بلا و مشکلات مبارزه می‏کنند؟ هان مردم!! ننگ و عار پشت سر شما، و بهشت در پیش روی شماست.
دعا و نیایش , آستانه تحمل , بازیگر سریال ستایش در آستانه اعدام
( وَ مِنْ کَلامٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ ) لَمَّا عَزَمَ عَلى لِقإِ الْقَوْمِ بِصِفَّینَ: اللَّهُمَّ رَبَّ ‏السَّقْفِ‏ ‏الْمَرْفُوعِ‏، وَ الْجَوِّ ‏الْمَکْفُوفِ‏، الَّذِى جَعَلْتَهُ ‏مَغِیضاً لِلَّیْلِ وَ النَّهارِ، وَ مَجْرىً لِلشَّمْسِ وَ الْقَمَرِ، وَ مُخْتَلَفاً لِلنُّجُومِ السَّیارَةِ، وَ جَعَلْتَ سُکَّانَهُ ‏سِبْطاً مِنْ ‏مَلائِکَتِکَ‏، لا یَسْأَمُونَ مِنْ عِبادَتِکَ، وَ رَبَّ هذِهِ الْأَرْضِ الَّتِى جَعَلْتَها قَراراً لِلْأَنامِ، وَ مَدْرَجاً لِلْهَوامِّ وَ الْأَنْعامِ. وَ ما لا یُحْصى مِمَّا یُرى وَ ما لا یُرى، وَ رَبَّ الْجِبالِ الرَّواسِى الَّتِى جَعَلْتَها لِلْأَرْضِ أَوْتاداً وَ لِلْخَلْقِ ‏اعْتِماداً، إِنْ أَظْهَرْتَنا عَلى عَدُوِّنا فَجَنِّبْنا الْبَغْىَ، وَ سَدِّدْنا لِلْحَقِّ، وَ إِنْ أَظْهَرَتَهُمْ عَلَیْنا فَارْزُقْنَا الشَّهادَةَ، وَ اعْصِمْنا مِنَ الْفِتْنَةِ. أَیْنَ الْمانِعُ ‏لِلذِّمارِ، وَ الْغائِرُ عِندَ نُزُولِ ‏الْحَقائِقِ‏ مِنْ أَهْلِ ‏الْحِفاظِ؟! الْعارُ وَراءَکُمْ، وَ الْجَنَّةُ أَمامَکُمْ.


ویدیو : نیایش در آستانه جنگ