نگهبان شیطان صفت هتل توسط داماد دستگیر شد : نگهبان شیطان صفت هتل توسط داماد ...



نگهبان شیطان صفت هتل توسط داماد دستگیر شد

نگهبانی که از اتاق زوج‌های جوان به طور مخفیانه فیلمبرداری می‌کرد، با تیزهوشی داماد لو رفت و تحویل ماموران کلانتری داده شد.

 دو روز پیش یک زوج جوان که زمان زیادی هم از ازدواجشان نمی‌گذشت برای چند روز اقامت به یکی از هتل‌های تهران رفتند و در خواست یک اتاق برای چند شب کردند.

اولین ساعت روز را در لابی هتل گذراندند و بعد هم در رستوران غذایی میل کردند و در آخر شب به اتاقشان رفتند تا کمی استراحت کنند.

این زوج جوان مثل سایر عاشقان به هم رسیده با هم گفتند و خندیند تا نیمه‌های شب سپس برای خوابیدن به اتاق خواب رفتند ولی قبل از خواب داماد دلش شور افتاد و شروع کرد دور اتاق چرخیدن.

عروس خانم که از این کار شوهرش در عجب بود دائما او را صدا می‌کرد ولی داماد همچنان به کار خود ادامه تا اینکه ناگهان این مرد جوان به سمت دریچه شبکه‌ای درب اتاق رفت و از داخلش یک دوربین فیلمبرداری که به صورت مخفیانه‌ای جاسازی شده بود را پیدا کرد.

پس از پیدا کردن این دوربین سریعا به بیرون دوید و دید که نگهبان هتل در حال فرار در راهرو است. مرد جوان نگهبان را تعقیب کرد و بعد از یک درگیری کوتاه توانست او را دستگیر کند.

در نهایت با تماس هتل به کلانتری فلسطین ماموران واحد گشت در هتل حاضر و نگهبان شیطان را در حالی که در دوربینش تعدادی فیلم دیگر نیز بود، دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : نگهبان شیطان صفت هتل توسط داماد دستگیر شد