نگرانی قلعه نویی از داستان ادامه دار جدایی ها :    اخبار ورزشی - لژیونر شدن ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی

 
 اخبار ورزشی - لژیونر شدن ملی پوشان دغدغه اصلی استقلال؛
نگرانی قلعه نویی از داستان ادامه دار جدایی ها

با توجه به اینکه محتمل است هر 4 بازیکن استقلال در ترکیب تیم ملی در جام جهانی فوتبال قرار بگیرند احتمال لژیونر شدن آنها نیز افزایش می‌یابد.

  فصل پیش بازیکنانی به تناوب جدا شدند که بودن‌شان می‌توانست سرنوشت استقلال را تغییر دهد. بعد از جباری که ابتدا به سپاهان رفت و سپس راهی لیگ قطر شد، منتظری نیز به این لیگ پیوست و نکونام هم سر از کویت درآورد.

جدایی‌های تدریجی در فصلی که پشت سر گذاشتیم به شدت استقلال را آزار داد و یکی از عوامل سقوط این تیم لقب گرفت. این داستان ممکن است پیش از آغاز فصل چهاردهم نیز دوباره در استقلال رخ دهد و بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان می‌روند با جلب توجه تیم‌های خارجی شانس لژیونر شدن پیدا کنند.

با توجه به اینکه محتمل است هر 4 بازیکن استقلال در ترکیب تیم ملی در جام جهانی فوتبال قرار بگیرند احتمال لژیونر شدن آنها نیز افزایش می‌یابد.

 قلعه‌نویی نیز از این موضوع آگاه است و البته تاحدودی نگران. قلعه‌نویی نمی‌داند که پس از جام جهانی کدام‌یک از این بازیکنان را در اختیار خواهد داشت بنابراین دچار نوعی بلاتکلیفی شده و نمی‌داند دور این بازیکنان قلم قرمز بکشد یا اینکه روی‌شان حساب کند.

در واقع سرمربی فصل بعد استقلال با مشکلی حاد روبرو است که نظیرش برای هیچ‌یک از مربیان لیگ برتری وجود ندارد. تصور کنید تیموریان بعد از جام جهانی با پیشنهاد‌های اروپایی روبرو شود. آیا به‌راحتی می‌توان این بازیکن را در استقلال حفظ کرد؟

یا خسرو حیدری که سال‌ها است آرزوی پوشیدن پیراهن یکی از تیم‌های اسپانیایی را در سر می‌پروراند. امیرحسین صادقی هم برای خودش اهدافی ترسیم کرده و دوست دارد مانند منتظری بالاخره شانس بازی در تیم‌های خارجی را به دست آورد.

 هاشم بیگ‌زاده هم با آن قد و قواره‌اش گزینه مناسبی برای تیم‌هایی است که بازی فیزیکی انجام می‌دهند. اگر هاشم در جام جهانی بدرخشد محتمل است که سر از تیم‌های بوندس‌لیگایی هم درآورد.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی


ویدیو : نگرانی قلعه نویی از داستان ادامه دار جدایی ها