نگرانی خاتمی از طرح هاشمی/ نامزدهای مطرح در حزب کارگزاران، مجمع روحانیون و مستقل‌ها :



نگرانی خاتمی از طرح هاشمی/ نامزدهای مطرح در حزب کارگزاران، مجمع روحانیون و مستقل‌ها

 

 

بحث ها و مجادلات گسترده ای میان اعضای کارگزاران سازندگی جهت تعیین کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم آغاز شده است.

به گزارش جهان‌،‌ عناصری چون کرباسچی از کاندیداتوری محمد علی نجفی عضو شورای شهر تهران حمایت می کنند و طیف موسوم به کرمانی ها معتقد به کاندیداتوری اسحاق جهانگیری وزیر اسبق صنایع هستند.

 

در همین حال مشرق هم خبر داده که گزینه های مستقلی از میان اصلاح طلبان هم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آماده کرده اند.

از محمد رضا عارف، محسن مهر علیزاده، مصطفی کواکبیان و محمد علی رحمانی به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم نام برده می شود.

در عین حال،‌ محمد خاتمی که گفته می شود تلاش های گسترده ای را برای انتخابات آینده آغاز کرده است،‌ از موفقیت طرح موسوم به "اجماع ملی" که منتسب به هاشمی رفسنجانی است ابراز نگرانی کرده و گفته است مردم به کاندیداهای این طرح که در آن از ولایتی یا حسن روحانی نام می برند رای نخواهند داد.

خاتمی نگفته است که چه کسی نامزد متبوع اوست اما برخی گزارش ها حاکیست، در میان اعضای مجمع روحانیون و بنیاد باران دو گزینه کمال خرازی و حبیب الله بیطرف برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

 

خاتمی شانس بیشتری برای پیروزی خرازی قائل است اما برخی افراد مجمع نظیر مجید انصاری معتقد به انتخاب بیطرف هستند.

گفته می شود در حال حاضر حمایت از محمد رضا عارف در میان اعضای مجمع کم رنگ شده است.

 

همه این تلاش ها در شرایطی است که اصلاح طلبان افراطی همچنان از نقش آفرینی خود در فتنه 88 اعلام برائت و پشیمانی نکرده اند. حتی گفته می شود،‌ جریان اصلاح طلب اقدام به راه اندازی اتاق عملیات روانی برای انتخابات ریاست جمهوری کرده است.

یکی از تصمیم های گرفته شده در این اتاق، انجام عملیات فریب و انجام مصاحبه های گسترده با رسانه های اصولگرا جهت مشروعیت بخشیدن به حضورشان در صحنه انتخابات بدون کمترین هزینه و عذرخواهی از ادعای تقلب می باشد..../جهان‌


ویدیو : نگرانی خاتمی از طرح هاشمی/ نامزدهای مطرح در حزب کارگزاران، مجمع روحانیون و مستقل‌ها