نگرانی جدید درباره جعبه‌ سیاه پرواز مرگ : روزنامه انگلیسی "تلگراف" از وجود ...


روزنامه انگلیسی "تلگراف" از وجود نگرانی های جدید درباره درباره پیدا نشدن جعبه سیاه هواپیمای مالزیایی که سیگنال های آن پس از یک ماه خاموش می شود، خبر داد. پایگاه خبری العالم: روزنامه انگلیسی "تلگراف" از وجود نگرانی های جدید درباره درباره پیدا نشدن جعبه سیاه هواپیمای مالزیایی که سیگنال های آن پس از یک ماه خاموش می شود، خبر داد.

شرکت های هواپیمایی ملزم هستند که اطلاعات "جعبه سیاه "را قبل از هر پرواز ارائه کنند تا در صورت وقوع حادثه برای هواپیما، بتوانند هواپیما را پیدا کنند.

ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هواپیمایی مالزی، بار دیگر جنجال ها را درخصوص احتمال پخش مستقیم اطلاعات پرواز مطرح کرد. محققان درزمینه حوادث هواپیمایی عموماً به اطلاعاتی که اطلاعات پرواز دارد و اطلاعات ضبظ شده صوتی که به " جعبه سیاه " معروف است، تکیه می کنند.

هواپیمای مالزیایی روز هشتم مارس از صحنه رادار ناپدید شد.

این نگرانی ها، حادثه ای را که در سال 2009 برای هواپیمای خطوط هوایی فرانسه پیش آمد، دراذهان زنده می کند. درآن حادثه، هواپیمای یاد شده بر فراز اقیانوس اطلس از صحنه رادار محو شد و بعداً جعبه سیاه این هواپیما در سال 2011 در قعر اقیانوس پیدا شد.

"دیوید گالو" زیست شناس دریایی و محقق درزمینه اقیانوس ها که جعبه سیاه هواپیمای فرانسوی را بعد از دو سال از زمان سقوط آن کشف کرد، اعلام کرده که معمای هواپیمای مالزیایی یکی از "بزرگ ترین معماهای همه دوران ها" است.

گالو گفته است که تنها راه برای پی بردن به سرنوشت هواپیمای ناپدید شده مالزیایی، پیدا کردن جعبه سیاه این هواپیما است.


ویدیو : نگرانی جدید درباره جعبه‌ سیاه پرواز مرگ