نگاهی به چهار هتل یخی كه جاذبه گردشگری جهان شده اند + تصاویر : چهار هتل یخی ...



جاذبه های گردشگری جهان , شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری جهان , تصاویر مکان های گردشگری خاص جهان


چهار هتل یخی در چهار كشور جهان در سال های اخیر موجب رونق صنعت گردشگری كشورهایشان شده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در سال های اخیر كشورهای مختلف جهان تلاش كرده اند با توسعه ی صنعت هتل داری به عنوان یكی از اركان صنعت گردشگری، گردشگران بیشتری را جذب كنند.

در این میان، چهار هتل یخی كه در كشورهای كانادا، سوئد، رومانی و نروژ قرار دارند طی سال های اخیر صنعت گردشگری كشورهایشان را رونق داده اند.

** هتل یخی «دوگلاس کبک» در كانادا

هتل یخی «دوگلاس کبک» در كشور كانادا كه با الهام از قصرهای داستان های كودكانه در استان «کبک» ساخته شده است، در طول سال فقط مدت سه ماه از ژانویه تا ماه مارس میزبان گردشگران است. این هتل در سال های گذشته میزبان هزاران گردشگر بوده است و اكنون با معرفی جهانی آن، در حال تبدیل شدن به مقصد جدید گردشگری كانادا است.

هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری در جهان , آخرین اخبار گردشگری و جاذبه های گردشگری ایران و جهان , شهرهای متروکه ی جهان که تبدیل به جاذبه های گردشگری شدند

** هتل یخی «جاگاسجاروی» در سوئد

هتل یخی «جاگاسجاروی» كه بزرگترین هتل یخی جهان به شمار می رود، در فاصله ی ۲۰۰ کیلومتری از قطب شمال و در روستایی کوچک واقع شده است. این هتل كه تنها در سال ۲۰۱۰ میزبان ۵۰ هزار گردشگر بود، از تسهیلات رفاهی متنوعی از جمله حمام آب گرم و كلیسا بهره می برد.

** هتل یخی «بالیالک» در رومانی

هتل یخی «بالیالک» از طراحی داخلی ویژه ای بهره برده و نورپردازی فضای داخلی آن به این هتل زیبا شهرتی جهانی داده است. این هتل كه در سال های اخیر به یكی از مقاصد برتر گردشگری رومانی تبدیل شده است، از امكانات متنوعی از جمله حمام آب گرم، كلیسا و رستورانی با غذاهای ویژه بهره می برد.

براش جاذبه های گردشگری جهان , 10 تا از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری جهان  , جاذبه گردشگری برتر جهان در سال 2016

** هتل یخی «سوریس نوا» در نروژ

این هتل یخی با الگوبرداری از ایگلو ها یا همان خانه های اسكیموها ساخته شده و روی دیوارهای آن تصاویر زیبایی خلق شده است. این هتل كه از امكانات متنوعی از جمله اینترنت پرسرعت بی سیم بهره می برد، در سال های اخیر میزبان هزاران گردشگر بوده و در حال تبدیل شدن به مقصد جدید گردشگری نروژ است./خبرگزاری ایسنا


ویدیو : نگاهی به چهار هتل یخی كه جاذبه گردشگری جهان شده اند + تصاویر