نگاهی به خودروهای 2014 بازار+تصاویر : نگاهی به خودروهای 2014 بازار+تصاویر احتمالاً ...



ورود خودروهای خارجی 2017 به بازار با افزایش قیمت 10 تا 25 میلیون تومانی , ورود خودروهای جدید خارجی زیر 30 میلیون تومان به بازار , تصاویر بازار تبریز

نگاهی به خودروهای 2014 بازار+تصاویر

احتمالاً پیش آمده است که در آگهی‌های فروش، تبلیغات و یا نمایشگاه‌های اتومبیل، خودروهایی دیده می‌شوند که روی آنها «مدل 2014» درج شده است. آیا این یک اشتباه است یا یک سودجویی یا اصلاً داستان چیز دیگری است؟

    مرسوم است که خودروسازان بزرگ  دنیا از نیمه دوم سال جاری میلادی، مدل‌های جدیدی را با نام سال بعد راهی بازار می‌کنند. به عنوان مثال مرسدس‌بنز سری جدید Cکلاس‌های خود را از ماه جولای سال 2013 (اواخر تیر سال 92) به عنوان مدل 2014 راهی بازار کرد.

نمونه‌های مشابهی در شرکت ب‌ام‌و، کیا موتورز و هیوندای نیز دیده می‌شود. این اقدام به معنی آن است که خودروی فوق برای سال جدید نیز قابل عرضه خواهد بود. البته این اقدام به شرطی است که سازنده تغییراتی روی مدل جدید اعمال کرده باشد.

در بازار ایران نیز هم که دست کمی از بازارهای روز اروپایی ندارد، چنین وضعی برقرار است. البته برخی از مشتریان و نمایشگاه‌داران به دلیل بی‌اطلاعی از بازی با واژه‌های 2013 یا 2014 ضرر می‌کنند. این گزارش به خودروهای واقعی مدل 2014 بازار وارداتی‌ها می‌پردازد.


Hyundai SantaFe

 خودروهای هاچ بک بازار ایران , با جدیدترین خودروهای بازار چین آشنا شوید , برترین خودروهای سدان‌ جهان تصاویر

 یکی از پرفروش ترین شاسی‌بلندهای بازار با ظاهر جدید خود همه را شوکه کرد. سانتافه‌های 2014 به کلی با برادران خود تفاوت دارد. بهترین مدل این خودرو اکنون 184 میلیون قیمت‌گذاری شده است.


 Hyundai Accent

 خودروهای هاچبک بازار ایران , تصاویر سیاه و سفید بازار کرمان , بازار، خودروهای گران را پس زد

 اکسنت نام دیگر ورنا است. جای تعجبی ندارد که مدل‌های نوظهور آن تا این اندازه تغییر کرده باشند. این خانوادگی سایز کوچک را می‌شود با 87 میلیون تومان خرید.


Toyota Camry

 خودروهای بازار ایران به ترتیب قیمت , بهترین خودروهای بازار با قیمت زیر 50 میلیون تومان , خودروهای اتوماتیک زیر 50 میلیون بازار ایران جدول

 از زمانی که آمد بازار بسیار خوبی را برای خودش دست و پا کرده است. اما حالا باید دید نسل جدید آن در بین این همه رقیب باز هم می‌تواند موفق باشد؟ کمری 2014 تیپ SE معادل 143 میلیون قیمت دارد.


 Hyundai Veloster

 خودروهای بازار تا 50 میلیون تومان , تصاویر خودروهای سایپا , زندگی کاری میثم رستگاری بازیگر خنده بازار تصاویر

 جدیدترین کوپه 2 درب هیوندای کره جنوبی. با طراحی که پیش‌تر از آن ندیده بودیم. قیمت این خودرو 114 میلیون تومان است.


Hyundai Sonata

 گران‌قیمت‌ترین خودروهای لوکس جهان در سال 2016 تصاویر , سرقت عجیب چرخ های خودروهای هیوندا و کیا در تهران تصاویر , گران قیمت ترین خودروهای دنیا کدامند؟ تصاویر

 روی نسخه 2014 سوناتا می‌توان چراغ‌ها، سپر و جلوپنجره جدیدی را مشاهده. داخل کابین نیز اندکی بهینه‌سازی شده است. قیمت فول‌ترین این مدل 137 میلیون تومان است.


yundai Elantra

 تولید خودروهای جدید پژو در ایران تصاویر  , گراانترین و جدیدترین خودروهای بازار , خودروهای بازار ایران

 بد نیست بدانید الانترا نام دیگر همان آوانته خودمان است. خودرویی که در نسل جدید خود به مراتب مدرن‌تر، ایمن‌تر و زیباتر شده است. قیمت فول‌ آپشن آم 108 میلیون تومان برآورد می‌شود.


Kia Cadenza

 تصاویر خودروهای سرقتی اسقلط شده , بازار , کافه بازار

 کدنزا آمد تا جانشین اوپیروس باشد. حالا می‌بینیم که نسل جدید خود کدنزا نیز راهی بازار شده است. یک چهار درب فول سایز با امکاناتی فراوان که 209 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.


Kia Cerato

 2014 , بازار کار , آی تی بازار

 احتمالاً یکی از جنجالی‌ترین‌های بازار خواهد بود. نسل جدید همان سراتوهای دوست‌داشتنی که در بازار آمریکا و اروپا نیز مشتریان خوبی دارد. سراتو 2014 چیزی حدود 115 میلیون تومان است.

 
Mercedes-Bernz E200

 بازار کار ژنتیک , بازار موبایل , تصاویر زیبا

 شک نکنید هرچقدر هم که قیمتش باشد باز هم مشتریان خوبی برایش پیدا می‌شوند. بنز فوق با ظاهری باوقار و پرابهت اگرچه موتوری آنچنان قدرتمندی ندارد ولی زیر 420 میلیون فروخته نمی‌شود.

 
Mercedes-Benz S500

 تخفیف گروهی بازار سبز , بازار موبایل ایران , تصاویر

  گران‌ترین عضو باشگاه خودروهای 2014 و یکی از گران‌ترین‌ها در بازار لوکس‌های وارداتی. نسل جدید Sکلاس با ظاهر انقلابی‌اش تقریباً 1 میلیارد و 520 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.


Renault Koleos

 خرید گروهی بازار سبز , سایت تخفیف و خرید گروهی بازار سبز , جواهر بازار

 ویرایش جدید شاسی‌بلند سایز متوسط رنو، سرانجام به چهره‌ای قابل قبول رسید. کولئوس جدید با امکاناتی بهتر می‌خواهد نظر مشتری را به قدبلندهای فرانسوی جلب کند. قیمت آن اکنون 154 میلیون است.


Lexus RX350

 تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , بازار مسکن , بازار بورس

 روی RX جدید توقع تغییر خاصی نداشته باشید. تنها می‌توان المان‌های کروم رنگ براق و استیل را روی بدنه و چهره آن مشاهده کرد. این شاسی‌بلند ژاپنی با سقف پانوراما 382 میلیون می‌ارزد.

 /بازار خبر

 


ویدیو : نگاهی به خودروهای 2014 بازار+تصاویر