نکونام و رحمتی در آغوش یکدیگر : دیدار تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت 17:30 ...


دیدار تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و حدود 4 هزار هوادار تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند. خبرگزاری فارس: وحید طالب‌لو هنگامی که قصد داشت روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند مورد تشویق هواداران تیم استقلال قرار گرفت و برای آنها دست تکان داد.

* در حالی که این شایعه مطرح شد که جواد نکونام و مهدی رحمتی امروز نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت خواهند بود اما کاپیتان سابق تیم ملی ایران به هنگام رودرویی با رحمتی با او دست داد و دروازه‌بان استقلال هم وی را در آغوش گرفت. برخورد گرم این دو نفر و گفت‌وگوی زیر لب آنها دور از چشم دوربین‌ها و در حالی که دستشان مقابل دهانشان بود جلب توجه می‌کرد.

* اصغر حاجیلو سرپرست تیم سایپا که شایعات اختلاف او با پرویز مظلومی مطرح بود پس از دیدن سرمربی استقلال وی را در آغوش گرفت تا یک صحنه رمانتیک دیگر در ورزشگاه آزادی خلق شود.

* پرویز مظلومی به سمت مجید جلالی رفت و با سرمربی سایپا عکس یادگاری گرفت.

* آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده بازیکنانی بودند که قبل از شروع بازی از مجید جلالی رخصت گرفتند که در این بین برهانی چند دقیقه‌ای با جلالی که زمانی در پاس شاگرد او بود گفت‌وگو کرد.

* جابر انصاری مهاجم استقلال پس از دیدن مسعود ابراهیم‌زاده بازیکن سایپا با وی خوش و بش کرد.

* علی نظری جویباری و دکتر نوروزی در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* اوسیانوکروز دستیار کارلوس کی‌روش نیز امروز با حضور در جایگاه ویژه در کنار مترجم کارلوس کی‌روش بازی دو تیم را از نزدیک تماشا می‌کند.

* حمید سجادی معاون سابق وزارت ورزش و جوانان و عضو هیأت مدیره سایپا در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل در جریان است.


ویدیو : نکونام و رحمتی در آغوش یکدیگر