نکونام: توپ طلای آسیا حق من بود : کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که جایزه ...


کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که جایزه برترین بازیکن سال آسیا حق او بوده و باید به او تعلق می‌گرفته است. ایسنا: کاپیتان تیم ملی ایران معتقد است که جایزه برترین بازیکن سال آسیا حق او بوده و باید به او تعلق می‌گرفته است.

 جواد نکونام پس از ناکامی در کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2013 گفت:‌ به نظرم این جایزه حق من بود و باید به من می‌دادند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دست‌مان از تمام جایزه‌ها کوتاه ماند. به نظرم جایزه بهترین بازیکن و بهترین تیم ملی حق ایران بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: باید قوی‌تر از این عمل کنیم تا به افتخارات برسیم. باید کارهایی را بکنیم که همه کشورها انجام می‌دهند، وگرنه همین طور بدون جایزه می‌آییم و می‌رویم. ببینید کشور چین نه به جام جهانی صعود کرده و نه صعودش به جام ملت‌های آسیا قطعی شده اما همه جایزه‌ها را گرفته است.

نکونام ادامه داد: امیدوارم در سال‌های بعد وضعیت طور دیگری باشد. متاسفم که ایران هیچ جایزه‌ای نگرفت. این خوب نیست که نمایندگان ما را به اینجا می‌آورند و هیچ جایزه‌ای نمی‌دهند. کشور ما لیاقتش بیشتر از این بود.

وی در ادامه گفت: در این زمینه فقط فدراسیون نیست که تاثیرگذار خواهد بود بلکه ما باید در AFC کرسی‌هایی داشته باشیم که در این زمینه به ما یاری دهند.


ویدیو : نکونام: توپ طلای آسیا حق من بود