نکونام: بازیکن استقلال هستم؛ اگر من را نمی‌خواهند بگویند/تکذیب توافق تیموریان با استقلال :



عکس جنجالی چهار بازیکن استقلال در ارمنستان , بازیکن استقلال حیدری , بازیکن سابق استقلال زندانی شد

نکونام: بازیکن استقلال هستم؛ اگر من را نمی‌خواهند بگویند/ مثل بعضی‌ها به خاطر پول قهر نکردم

جواد نکونام می‌گوید بازیکن باشگاه استقلال است و با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ جواد نکونام که به باشگاه استقلال رفته بود در مورد حضورش در این باشگاه می‌گوید: «برای احوال‌پرسی با فتح‌الله‌زاده به دفتر باشگاه آمده بودم. یک سری کارها هم از سال قبل مانده بود. جلسه خاصی نداشتم.» او در مورد اینکه آیا با قلعه‌نویی صحبت کرده است می‌گوید: «صحبتی با قلعه‌نویی انجام ندادم. تا هفته بعد صبر کنید، وضعیتم مشخص می‌شود.»

نکونام در مورد اینکه چه تصمیمی خواهد گرفت می‌گوید: «باشگاه باید نظرش را اعلام کند. ما حرف‌هایمان را زده‌ایم.

اول باید مشخص شود که باشگاه من را می‌خواهد یا نه. چون من بازیکن باشگاه هستم نه بازیکن شخص. هر وقت باشگاه استقلال تصمیمش را اعلام کرد، من هم تصمیم‌گیری می‌کنم. من با باشگاه قرارداد دارم و آن‌ها باید در مورد آینده نظر بدهند.»

او ادامه می‌دهد: «هواداران همه چیز را می‌فهمند. باشگاه واضح بگوید که چه تصمیمی دارد. هیچ مشکلی نیست. من راحت حرف‌هایم را می‌زنم. باشگاه هم باید همین کار را بکند. باید با هواداران روراست باشیم. من بازیکن باشگاه استقلال هستم. هر وقت استقلال من را نخواهد آن وقت تصمیم دیگری می‌گیرم.»

نکونام در پایان در مورد مشکلات مالی استقلال می‌گوید: «یک سال در استقلال بازی کردم. مردانگی کردم و هیچ حرفی نزدم. مثل خیلی‌ها قهر نکردم. شب قبل از بازی، با قهر کردن پولم را نخواستم. من حرفم را آخر فصل زدم. من تا آخر فصل فشاری به باشگاه و مربیان وارد نکردم.»

تیموریان پیشنهادهای خارجی را بررسی می‌کند

تکذیب توافق تیموریان با استقلال/آندو گچ دست خود را باز کرد مدیر برنامه هافبک تیم ملی فوتبال توافق تیموریان با استقلال را تکذیب کرد.

مدیر برنامه هافبک تیم ملی فوتبال توافق تیموریان با استقلال را تکذیب کرد.

سرژیک تیموریان در گفت و گو با فارس در مورد خبر توافق برادش( آندرانیک ) با باشگاه استقلال گفت: این خبر صحت ندارد و آندو هنوز با هیچ باشگاه ایرانی وارد مذاکره نشده است. تمام اخباری که در این زمینه منتشر شده نادرست است. تیموریان تا 10 روز آینده فقط پیشنهاد باشگاه‌های خارجی را بررسی می‌کند. وی در مورد وضعیت دست شکسته تیموریان، گفت: او امروز پیش پزشک بود و گچ دستش هم باز کرده است و هیچ مشکلی در این زمینه ندارد.

 

خبرآنلاین/فارس

 

 

 

 

 


ویدیو : نکونام: بازیکن استقلال هستم؛ اگر من را نمی‌خواهند بگویند/تکذیب توافق تیموریان با استقلال