نکونام:امیدوارم به بلژیک یا سوئیس بخوریم : کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: امیدوارم ...


کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: امیدوارم در جام جهانی به تیم‌هایی همچون بلژیک یا سوئیس بخوریم. تسنیم : کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: امیدوارم در جام جهانی به تیم‌هایی همچون بلژیک یا سوئیس بخوریم.

جواد نکونام با اشاره به نزدیک بودن قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: همه تیم‌های حاضر در جام جهانی قدرتمند هستند اما حضورمان در گروه برزیل سخت خواهد بود هر چند دوست دارم تیم‌های سرگروه ما بلژیک یا سوئیس باشند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم شانس صعودمان را بیشتر کنیم، بهتر است که با این تیم‌ها همگروه شویم و تیم‌های آفریقایی نیز چندان فرقی ندارند، چون همه آفریقایی‌ها فوتبال را قدرتی بازی می‌کنند. البته این قرعه در شرایطی است که انتخاب من باشد و مطمئنا قرعه‌کشی انتخاب و دلخواه ما نخواهد بود.

کاپیتان تیم ملی کشورمان با بیان اینکه در قرعه‌کشی قطعا با تیم‌های آسیایی همگروه نمی‌شویم، گفت: امیدوارم که قرعه خوبی داشته باشیم تا همه خوشحال شوند. به تیم‌های آسیایی که قطعا نخواهیم خورد اما فکر می‌کنم اکنون بین آسیایی‌ها نیز تیم‌های قدرتمندی حضور دارند. تیم ژاپن چیزی از اروپایی‌ها کم ندارد و نتایج خوبی گرفته است. حتی در بازی‌هایی هم که شکست خورده عملکرد خوبی داشته است.


ویدیو : نکونام:امیدوارم به بلژیک یا سوئیس بخوریم