نکاتی درباره کاهش میل جنسی در زنان : رابطه جنسی را می توان مهمترین رکن زندگی ...


رابطه جنسی را می توان مهمترین رکن زندگی زناشویی دانست به طوری که هر دو طرف نیاز مبرمی به این رابطه دارند. اما این را در نظر بگیرید که یکی از طرفین در رابطه جنسی سرد شود و به اصطلاح دقیق کاهش میل جنسی نمود کند. وب سایت نی‌نی بان: در این مقاله می خواهیم درباره یکی از شایع ترین مشکلات زن و شوهر صحبت کنیم یعنی کاهش میل جنسی زنان که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد ، پس با ما همراه باشید تا این موضوع را ریشه یابی کنیم.

نکاتی درباره کاهش میل جنسی در زنان

7 نکته درباره کاهش میل جنسی زنان , کاهش میل جنسی در زنان , نکاتی درباره شب زفاف و اولین رابطه جنسی

رابطه جنسی را می توان مهمترین رکن زندگی زناشویی دانست به طوری که هر دو طرف نیاز مبرمی به این رابطه دارند و خواه یا ناخواه این عمل را انجام می دهند و آن را می توان یک نوع غریزه دانست . اما این را در نظر بگیرید که یکی از طرفین در رابطه جنسی سرد شود و به اصطلاح دقیق کاهش میل جنسی نمود کند . در این مقاله می خواهیم درباره یکی از شایع ترین مشکلات زن و شوهر صحبت کنیم یعنی کاهش میل جنسی زنان که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد ، پس با ما همراه باشید تا این موضوع را ریشه یابی کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



درمان آکنه در بارداری، چگونه؟

کاهش میل جنسی زنان , دلایل کاهش میل جنسی زنان , درمان کاهش میل جنسی در زنان

دوران بارداری یكی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوران‌های زندگی هر زن است كه صد البته با تغییرات گوناگونی در جسم و روان او همراه می‌باشد. این تغییرات برای بسیاری از زنان، به خصوص در اوایل بارداری خوشایند نیست و یكی از علل آن ناآگاهی از تغییراتی است كه در این دوران به وجود می‌آید و مادر را نگران و مضطرب می‌كند؛ به طوری كه حتی ممكن است فكر كند سلامتی‌‌اش به خطر افتاده و اتفاقات خطرناكی در انتظار اوست. یكی از مهم‌ترین نگرانی‌های زنان باردار تغییرات ظاهری، به خصوص در پوست‌شان است. در اینجا درباره تحولات شایع پوست در دوران بارداری، به خصوص پوست صورت، خواهید خواند و اگر باردارید و یا قصد باردار شدن دارید، دانسته‌های مفیدی به دست خواهید آورد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



7 خوراکی فوق العاده برای تقویت هوش

نکاتی مفید درباره مسایل جنسی , علت کاهش میل جنسی بعد از زایمان در زنان , نکاتی بسیار مهم و خواندنی درباره ارگاسم زنان

حتما شما هم زیاد دیده یا خوانده‌اید که خوردن فلان مواد غذایی روی هوش کودکان تاثیر می‌گذارد و درصد یادگیری او را افزایش می‌دهد. اما این اتفاق چطور می‌افتد و این مواد غذایی حاوی چه فاکتورهایی هستند که روی ذهن تاثیر می‌گذارند؟ بعضی اوقات نیز با بعضی از گروه‌های غذایی آشنا می‌شویم که روی عملکرد ذهن تاثیر می‌گذارند اما نمی‌دانیم کدام مواد غذایی حاوی این مواد هستند. غزاله زمانی، کارشناس تغذیه و رژیم درمانی، با توضیح اینکه هوش و یادگیری کودکان تحت تاثیر عوامل مختلفی هستند و فاکتورهایی مانند ارث، عوامل محیطی و البته تغذیه در این میان سهیم هستند،  به ذکر و توضیح ۷ گروه غذایی مفید برای مغز می‌پردازد و مواد غذایی حاوی آنها را معرفی می‌کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مقصر اصلی بد غذایی بچه کیست؟

نکاتی درباره لذت بیشتر در رابطه جنسی ویژه متاهلین , نکاتی که مردان باید درباره زنان بدانند , کاهش میل جنسی

خیلی از مادران از بدغذایی فرزندشان گلایه می‌کنند اما بعضی از عوامل بدغذایی به خود مادر برمی‌گردد. یعنی مادر از زمان تولد کودک رفتارهایی می‌کند که به عادت‌های بد غذایی منجر می‌شود. چهار رفتار عمده اشتباه والدین در رابطه با غذا خوردن کودک را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ضد آفتاب در بارداری

آنچه مردان درباره زنان نمی دانند , راههای کاهش تستوسترون در زنان , آنچه مردان درباره زنان نمیدانند

در دوران بارداری بهتر است حتی برای انتخاب ضد آفتاب خود نیز دقت بیشتری به خرج دهید و تا جایی که ممکن است سراغ ضدآفتاب‌های شیمیایی نروید تا مواد شیمیایی کمتری جذب پوست‌تان شود و درنتیجه خطر کمتری هم متوجه جنین‌تان شود. بهترین انتخاب؛ ضدآفتاب‌های فیزیکی است که کمتر جذب پوست می‌شوند و با فیلترهای فیزیکی درون خود از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : نکاتی درباره کاهش میل جنسی در زنان