نژادفلاح: در نبود برانکو عده‌ای به خودشان اجازه دادند به جای او حرف بزنند :



برانکو هیچ بازیکنی اجازه خروج ندارد , برانکو , برانکو ایوانکوویچ

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: فردا بلیت برگشت برانکو و سه دستیار او را تهیه می‌کنیم تا آن‌ها ۲۹ خرداد وارد تهران شوند.

به گزارش فارس‌،‌محمد حسین نژادفلاح در خصوص صحبت‌های امروزش با برانکو ایوانکوویچ گفت: ما به صورت مکرر با یکدیگر از طریق رضا چلنگر ارتباط تلفنی داریم که این ارتباط‌های تلفنی در ادامه نشست‌های حضوری بوده که با هم داشتیم و در صحبت‌های امروز کارهایمان را با هم هماهنگ کردیم و قرار شد برانکو 28 خرداد از کشورش حرکت کند و ان‌شاءالله 29 خرداد به تهران خواهد رسید و ما هم به استقبال او خواهیم رفت.

وی ادامه داد: در این ارتباط تلفنی نسبت به جذب بازیکنان و همچنین برنامه اردویی هم صحبت کردیم و طبق قرار قبلی قرار شد برانکو به تهران بیاید و به همین دلیل فردا بلیت او سه دستیارش را  تهیه خواهیم کرد هرچند که این نگرانی برای اصحاب رسانه و هواداران بود که او خاطر عدم دریافت طلبش به کشور بر نگردد اما من گفتم که او می‌آید و نگران نباشید و با عنایت ویژه وزارت ورزش و آقایان گودرزی و سجادی که بزرگوارانه برای پرسپولیس وقت گذاشتند این مشکل برطرف شد و نسبت به تامین منابع مالی که در نقل و انتقالات لازم داشتیم مبالغی دریافت کردیم و  امیدوارم برای ادامه کار هم دریافتی داشته باشیم تا مشکلات حل شود.

نژادفلاح در مورد اینکه از قول برانکو گفته شده بود اگر پولش را نگیرد شکایت خواهد کرد،‌گفت:‌قبلا هم گفتم و الان هم می‌گویم که در نبود برانکو خیلی حرف‌ها زده شد که اگر او بود این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد همانگونه که برانکو چند ماه در ایران بود وهیچ گله‌ای از سوی او عنوان نشد اما حالا که او ایران نیست عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند که از جانب او حرف بزنند. البته دسترسی به برانکو برای خبرنگاران سخت بود و ما نخواستیم جوابی به این اظهارات بدهیم همانطور که خیلی‌ها درباره خود من هم حرف می‌زنند اما عکس‌العملی نشان ندادیم.

وی ادامه داد: لیست پرسپولیس را همانطور می‌بندیم که برانکو می‌خواهد چرا که ما چند ماه در کنار او بودیم و تفکراتش را می‌شناسیم و همیشه این مذاکرات میان ما برگزار می‌شد و هیچ بازیکنی برخلاف میل برانکو به پرسپولیس نمی‌آید و از ابتدا هم بر مبنای تفکرات برانکو پیش می‌رویم و حتی یک بازیکن هم برخلاف نظر او به پرسپولیس اضافه نمی‌شود.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص شروع تمرینات این تیم اظهار داشت: از اول تیر ماه تمرینات پرسپولیس آغاز می‌شود و شاید برای برگزاری اردو کمی تاخیر وجود داشته باشد اما به هواداران این اطمینان را می‌دهیم که زمان نقل وانتقالات از دست نخواهد رفت. چرا که ما یک سرمربی خوب داریم هر چند برخی می‌گفتند برانکو مربی تیم ملی بوده و لیگ را نمی‌شناسد اما تجربه آگاهانه حاصل شد تا جابجایی ما برای سرمربی با رویکرد لیگ برتر پانزدهم باشد و او هم بازیکنان خودمان را می‌شناسد و تجربه لیگ برتر را هم دارد.

وی افزود: ما گام‌های اساسی در رابطه با جذب بازیکنان برداشتیم و الباقی بازیکنان با آنها مذاکره صورت خواهد گرفت و از طرف دیگر هم خوشبختانه با شرکت آل‌اشپورت به توافق رسیدیم تا از روز اول تمرینات بازیکنان و کادر فنی با لباس‌های یک دست در تمرینات حاضر شوند و باید بگویم برای آماده سازی محل تمرین پرسپولیس کارهای خوبی بر روی زمین درفشی‌فر انجام شده است.

نژادفلاح در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت ورزش برای تعیین اسپانسر اقدامات لازم را انجام می‌دهد. می‌دانم نصرالله سجادی در این ارتباط جلسات مختلفی را داشته است. ما در تعیین اسپانسر مشکلی نداریم. همان‌طور که دیدید پرسپولیس در مزایده‌ها برای خریدار هم مشکلی نداشت و چند برابر استقلال نفرات مختلف برای خرید باشگاه اقدام کردند. در این رابطه نفراتی به ما مراجعه کردند که به آنها گفتیم باید از طریق وزارت ورزش اقدام کنند. ما با قدرت مشکلات را حل می‌کنیم و در این رابطه وقت گذاشتیم.

وی در مورد قرارداد اسپانسر قبلی خاطرنشان کرد: قرارداد اسپانسر قبلی در تیرماه به پایان می‌رسد البته اصل قرارداد اسپانسر تمام شده ولی متمم آن باقی مانده است که 10-15 روز دیگر تمام می‌شود. به غیر از بهنام پیشرو اسپانسر دیگری نداشتیم البته چند مرتبه با اجازه اسپانسر پیراهن باشگاه را به کاشی پرسپولیس، بانک انصار و ... ارائه کردیم که این اسپانسرها به عنوان آورده اسپانسر اصلی و با هماهنگی آنها واگذار می‌شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ارتباط با نفرات خروجی پرسپولیس عنوان کرد: بنا نداریم بازیکنان ورودی و خروجی تیم را اعلام کنیم. بازیکنان ورودی زمانی نام شان رسانه‌ای می‌شود که قراردادشان بسته شود. ما بازیکن خروجی هم نخواهیم داشت. در مورد بازیکنان ورودی هم یک مرحله با آنها مذاکره می‌کنیم و در مرحله بعدی که توافق کردیم و به امضای قرارداد رسیدیم نام‌شان بیان می‌شود.

نژادفلاح در مورد اینکه پس با این حساب پرسپولیس بازیکن خروجی دارد ولی نامش را نمی‌آورد، گفت: به این مسئله پاسخ قطعی نمی‌دهم چرا که اگر این مورد را بگوییم فردا از تک تک بازیکنان سؤال می‌کنید که آیا آنها را می‌خواهیم یا نه. پس به این سؤال هم جواب نمی‌دهم.

وی در مورد انتخاب محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس عنوان کرد: پنجعلی مثل بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس فردی قابل احترام است. او کاپیتان تیم ملی بوده و در تیم منتخب آسیا بازی کرده است. پنجعلی سابقه حضور در هیأت مدیره، سرپرستی و آکادمی پرسپولیس را داشته است. ما از او خواستیم در آکادمی حضور یابد و او هم پاسخ مثبت داد.

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که مربیان پایه را چه کسی انتخاب می‌کند، اظهار داشت: این مسئله را حق خودم می‌دانم اما در این رابطه از مشورت پنجعلی هم استفاده می‌کنم. انتخاب مربیان پایه حق باشگاه است. امسال طبق برنامه از بازیکنان شهرستانی تست نمی‌گیریم. شاید یک بازیکن شهرستانی نمره‌اش 70 و یک بازیکن تهرانی نمره‌اش 40 باشد اما چون این بازیکنان در رده سنی 12 تا 18 سال هستند تصمیم ما بر انتخاب بازیکنان تهرانی است. بازیکن شهرستانی وقتی به تیم پایه ما بیاید از خانواده، محل زندگی، تحصیل و ... دور می‌شود و این موضوع مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. به همین خاطر یک بازیکن تهرانی با توجه به اینکه کنار خانواده است پس از نیم فصل از نمره 40 به 70 می‌رسد ولی بازیکن شهرستانی اینکه نمره 70 داشته به خاطر مشکلاتی که گفتم نمره‌اش به 40 تنزل پیدا می‌کند.

وی در رابطه به اینکه قول قهرمانی می‌دهد، گفت: برای قهرمانی معیارهای زیادی وجود دارد ابتدا انتخاب مربی خوب است. مورد دوم مسائل مالی است. بنده اطمینان می‌دهم که ما مشکل مالی نخواهیم داشت. هر کسی که اسپانسر پرسپولیس شود ما ظرفیت‌های جدیدی را به او برای جذب درآمد معرفی می‌کنیم تا اسپانسر هم سود ببرد. اطمینان می‌دهیم در حفظ بازیکنان و جذب نفرات جدید عملکرد خوبی داشته باشیم. شما می‌دانید باشگاه‌های بزرگ در فصل نقل و انتقالات 3-4 تغییر می‌دهند. اما در فوتبال ایران هر سال 70-60 درصد تیم تغییر می‌کند. ما اصل را روی حفظ بازیکنانمان گذاشتیم. البته بازیکنانی که مورد تائید کادر فنی هستند. به طور مثال ما بازیکنی مثل مهدی طارمی را در تیم حفظ می‌کنیم. همچنین روی نقاط ضعف‌مان هم مطالعه دقیقی داشتیم. از بازی اول در کورس قهرمانی خواهیم بود. از سرمربی تیم خواسته‌ام به بازی اول به چشم فینال نگاه کنند و در بازی دوم، سوم تا مسابقه پایانی هم همین نگاه را داشته باشند.

نژادفلاح ادامه داد: در سال‌های اخیر تیم‌های صنعتی هم پول داشتند هم ثبات و توانستند در کورس قهرمانی باشند و هواداران پرسپولیس و استقلال از عدم قهرمانی رنج می‌برند. امیدوارم بتوانیم هواداران را به خواسته‌شان که همان قهرمانی است برسانیم و بودن‌مان در پرسپولیس برای اتلاف وقت نیست بلکه برای خوشحال کردن هواداران است و خوشحالی هواداران هم در قهرمانی پرسپولیس است و شک نکنید فصل آینده به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پایان درباره حاشیه‌هایی که در فصل گذشته در پرسپولیس به وجود آمد، گفت: با آمدن برانکو خوشبختانه دیگر این بدرفتاری‌ها و بداخلاقی‌ها دیده نشد چرا که هم برانکو یک مربی کاربلد است و هم اینکه ما از تصمیمات او حمایت کردیم. حتی پیش از این درباره یک بازیکن که برانکو او را کنار گذاشته بود اعلام کردم اگر او هر 11 نفر را اخراج کند من از برانکو حمایت می‌کنم و الان هم همین است.

 

در فصل نقل و انتقالات هم نگاه ما شخصیت محور است و بازیکنانی به تیم می‌آوریم که در شأن پرسپولیس باشد و قبل از آنکه به گل زده بازیکنان بنگریم به این نگاه می‌کنیم که بازیکن اخلاق‌محور و شخصیت محوری باشد چرا که اخلاق و ورزش دو بال هستند که باید با هم باشند و هر کدام که نباشند به هدف نخواهیم رسید و مطمئن باشید فصل آینده فصل اخلاق‌مداری در پرسپولیس است.

 

 اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو : نژادفلاح: در نبود برانکو عده‌ای به خودشان اجازه دادند به جای او حرف بزنند