نوه شیشه ای جان پدر بزرگ و مادربزرگش را گرفت : جوان شیشه‌ای که به خاطر تصاحب ...


جوان شیشه‌ای که به خاطر تصاحب 80 هزار تومان پول و سند مغازه پدر بزرگش، او و مادربزرگش را کشته بود، از سوی پلیس آگاهی کرمان دستگیر شد. جام جم آنلاین: جوان شیشه‌ای که به خاطر تصاحب 80 هزار تومان پول و سند مغازه پدر بزرگش، او و مادربزرگش را کشته بود، از سوی پلیس آگاهی کرمان دستگیر شد.

چند روز پیش مردی هنگام رفتن به خانه‌اش در خیابان ناصری شهر کرمان، مشاهده کرد جوانی چاقو به دست سراسیمه از خانه همسایه‌شان ـ که یک زوج سالخورده بودند ـ خارج شده و فرار کرد. مرد همسایه با نگرانی زنگ در خانه آنها را به صدا در آورد، اما چون پاسخی نشنید وارد خانه شده و با اجساد زوج سالخورده روبه‌رو شد.

او بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرمان تماس گرفت و موضوع را خبر داد. در پی این تماس، کارآگاهان جنایی با حضور در محل جنایت، متوجه شدند زوج صاحبخانه کشته شده‌اند و در بررسی از منزلشان نیز معلوم شد اموالی از آنجا به سرقت نرفته است. اجساد این زوج با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.


در حالی که تحقیق درباره این جنایت آغاز شده بود، یکی از فرزندان مقتولان با حضور در اداره پلیس آگاهی استان کرمان، گفت پسر جوانش که معتاد است، مرتکب این جنایت شده و از خانه گریخته است. با اطلاعات به دست آمده، نوه زوج سالخورده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

دستگیری نوه قاتل در محل جنایت

در حالی که جستجو‌ها برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت، ساعاتی پس از وقوع حادثه، ماموران اطلاع یافتند عامل جنایت دوباره به محل زندگی مقتولان بازگشته است که کارآگاهان جنایی عازم محل حادثه شده و متهم را دستگیر کردند.

اعتراف به جنایت

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی دربازجویی به قتل پدربزرگ و مادربزرگش اعتراف کرد و درباره نحوه جنایت‌ها گفت: از مدتی پیش موادمخدر (شیشه) مصرف می‌کردم و برای تامین هزینه آن به زور از خانواده‌ام پول می‌گرفتم. متهم به قتل اضافه کرد: روز حادثه پس از مصرف مواد مخدر (شیشه) برای گرفتن پول از پدربزرگم به خانه‌شان رفتم. پدربزرگ و مادربزرگم به من گفتند باید اعتیادم را ترک کنم، در غیر این صورت اجازه ندارم به منزلشان بروم.

متهم پول زور می‌خواست

متهم یادآور شد: بدون توجه به این حرف‌ها، با اصرار از آنها 80 هزار تومان پول خواستم و وقتی موفق به دریافت پول نشدم، پس از مشاجره لفظی خانه‌شان را ترک کردم. یک ساعت بعد دوباره به خانه آنها بازگشتم تا از پدربزرگم بخواهم سند مغازه‌اش را به نام من ثبت کند. وقتی پدربزرگم با خواسته من مخالفت کرد، درگیری‌مان بالا گرفت و با چاقویی که همراه داشتم او را کشتم. سپس نفهمیدم چطور شد مادربزرگم را هم که گریه و التماس می‌کرد، با چاقو به قتل رساندم. وقتی به خانه بازگشتم، مرگ پدربزرگ و مادربزرگم را به والدینم گفتم اما آنها حرف‌هایم را باور نکردند و بشدت شوکه شده بودند.

سرهنگ پوررضاقلی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره گفت: با اعتراف مرد معتاد به کشتن مادربزرگ و پدربزرگ خود، وی با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد تا پس از پایان تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، پرونده متهم به دادگاه ارسال و او محاکمه شود.     


ویدیو : نوه شیشه ای جان پدر بزرگ و مادربزرگش را گرفت