نوشیدنی های هندوانه ای برای فصل گرما : اگر در فصل تابستان معمولا احساس گرما ...


اگر در فصل تابستان معمولا احساس گرما و خشکی در بدنتان میکنید، نوشیدنی هندوانه بهترین روش برای مرطوب کردن بدن و بهتر شدن حال عمومی شما در فصل گرماست. سایت دلگرم: اگر در فصل تابستان معمولا احساس گرما و خشکی در بدنتان میکنید، نوشیدنی هندوانه بهترین روش برای مرطوب کردن بدن و بهتر شدن حال عمومی شما در فصل گرماست. هندوانه علاوه بر میزان آب بالایی که به بدن میدهد دارای ویتامین ها و مینرال هایی از قبیل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامی B6 ، فولات، فسفر، منگنز، سلنیوم، لیکوپن و بئاتین است.

در ضمن تحقیقات نشان داده است که هندوانه فشار خون را کاهش میدهد، التهاب را آرام میکند و ماهیچه های دردناک را تسکین میدهد. حالا برای یادگیری بهترین انواع نوشیدنی هندوانه آماده باشید.

1- نوشیدنی هندوانه: هندوانه یخی

خواص هندوانه برای پوست , تزیین هندوانه شب یلدا برای عروس , آموزش تزیین هندوانه شب یلدا برای عروس

این نوشیدنی بسیار خنک و با طراوت است.به جای اینکه هندوانه را با یخ در مخلوط کن مخلوط کنید،تنها قطعه های هندوانه را در مخلوط کن بیاندازید و نصف آن را در قالب های یخ بریزید. هنگامی که قالب یخ هندوانه ای به دست آمد قالب های یخ را  با تکه های موز یخ زده ای که از قبل تدارک دیده اید در مخلوط کن بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید.میتوانید از نعنا و لیمو هم برای تزیین این نوشیدنی استفاده کنید.

2- نوشیدنی هندوانه: موهیتوی هندوانه

نوشیدنی گیاهی برای کاهش چربی بدن , نوشیدنی مناسب برای گلودرد , نوشیدنی برای تقویت مغز

به این دلیل که هندوانه شیرین است.،شما میتوانید از یختن شکر در این موهیتو خودداری کنید.برای درست کردن موهیتوی هندوانه،ابتدا تکه های هندوانه را در مخلوط کن بریزید و پس از مخلوط کردن در یک الک با بافت ریز ریخته و فشار دهید تا جایی که امکان دارد آب هندوانه به صورت مایع خارج شود.سپس در یک ظرف دیگر،آب یک عدد لیمو ،یک دسته کوچک برگ نعنا و آب هندوانه را با هم مخلوط کنید و چند قالب یخ درون ظرف بیاندازید و بگذارید تا طعم آن ها با هم مخلوط شود.موهیتوی هندوانه شما حاضر است.

3- نوشیدنی هندوانه: نوشیدنی هویج هندوانه


نوشیدنی برای چاق شدن , نوشیدنی برای کاهش اشتها , خواص هندوانه برای گلو درد

این نوشیدنی خیلی ساده است.آب هویج ،آب هندوانه و آب پرتقال را بگیریدسپس با یکدیگر مخلوط کنید.یک عدد لیمو را آب بگیرید و به این مخلوط به همراه یک قاشق غذاخوری شکر اضافه کنید..این نوشیدنی بسیار مناسب در تابستان برای سلامت چشم ها و جلوگیری از کم آبی بدن است.

4- نوشیدنی هندوانه:نوشیدنی هندوانه خنک

نوشیدنی ها برای تابستان , نوشیدنی برای لاغری , نوشیدنی برای پوست

برای تهیه این نوشیدنی،یک فنجان آب جوشیده را با یک قاشق غذاخوری شکر به هم میزنیم و مخلوط میکنیم تا شکر حل شود سپس آب دو عدد لیمو را به آن اضافه میکنیم و هندوانه را به روش 2 آب میگیریم و با این مخلوط به هم میزنیم تا به خورد یکدیگر بروند.سپس روی آن را میپوشانیم و به مدت 8 ساعت در یخچال قرار میدهیم.این نوشیدنی بسیار پر انرژی و طراوت بخش است.


ویدیو : نوشیدنی های هندوانه ای برای فصل گرما