نوری: کرار اصلاح نمی‌شود : یشکسوت استقلال گفت: اگر همان ابتدا که جاسم‌کرار ...


یشکسوت استقلال گفت: اگر همان ابتدا که جاسم‌کرار اشتباهی را مرتکب شد با او برخوردی جدی صورت می‌گرفت کار به اینجاها کشیده نمی‌شد. خبرگزاری فارس: پیشکسوت استقلال گفت: اگر همان ابتدا که جاسم‌کرار اشتباهی را مرتکب شد با او برخوردی جدی صورت می‌گرفت کار به اینجاها کشیده نمی‌شد.

محمد نوری درخصوص شکست استقلال مقابل نفت و دور شدن از کورس قهرمانی آبی‌پوشان اظهار داشت: حال و روز استقلال خوب نیست. درست است که در گذشته نتیجه می‌گرفت اما خوب بازی نمی‌کرد. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم استقلالی‌ها عملکرد ضعیفی داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان این تیم شرایط روحی و روانی خوبی ندارند و حاشیه‌هایی نیز در این تیم به وجود آمده است که باید هرچه زودتر این موارد برطرف شود تا تیم بتواند با خیالی راحت‌تر به کار خود ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص رفتارهای جاسم‌کرار و عدم برخورد باشگاه استقلال با او تاکید کرد: کرار باید همان موقع که اولین اشتباه را مرتکب شد از تیم کنار گذاشته می‌شد. وقتی چنین کاری صورت نگرفت او اخلاقش را ادامه داد و هر روز با یک شخصی مشکل پیدا کرد. بازیکن هرچند از لحاظ فنی در سطح بالایی باشد اما وقتی اخلاق نداشته باشد نباید با او کنار آمد.

نوری تاکید کرد: من اگر بازیکن بودم می‌توانستم در دقیقه 10 کاری کنم که جاسم‌کرار اخراج شود زیرا او از لحاظ روحی و روانی بسیار حساس است و مشکل دارد. هم‌اکنون نمی‌توان او را اصلاح کرد زیرا ذاتش این گونه است.

وی خاطرنشان کرد: استقلال با باخت مقابل نفت 30، 40 درصد از قهرمانی دور شد. این تیم باید بازی‌های دشواری را پشت سر بگذارد و کار سختی را در کنار حاشیه‌های به وجود آمده دارد. برخی موارد هم در خصوص تغییر کادر فنی و موارد دیگر ذکر شده که باعث می‌شود حاشیه‌های این تیم بیشتر شود. به هر حال آنچه که مسلم است این است که استقلال از قهرمانی دور شده و باید فکری به حال نتایج آینده خود کند.


ویدیو : نوری: کرار اصلاح نمی‌شود