نوری: فقط یک آرزو دارم؛ گلزنی در دربی : محمد نوری هافبک خلاق پرسپولیس با توجه ...


محمد نوری هافبک خلاق پرسپولیس با توجه به اخباری که از وضعیت مصدومیت علی کریمی به گوش می رسد وظیفه سنگین تری برای بازی دربی روی دوشش افتاده اما در این گفت و گو تاکید می کند که به هیچ عنوان نمی گذارد تیمش بازنده این جدال حیثیتی باشد تماشا: محمد نوری هافبک خلاق پرسپولیس با توجه به اخباری که از وضعیت مصدومیت علی کریمی به گوش می رسد وظیفه سنگین تری برای بازی دربی روی دوشش افتاده اما در گفت و گو با تماشا تاکید می کند که به هیچ عنوان نمی گذارد تیمش بازنده این جدال حیثیتی باشد. گفت و گوی کاپیتان احتمالی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال را در ادامه می خوانید.

چرا مقابل داماش اینقدر محتاط بازی می کردید؟ خبری از پرسپولیس چند هفته اخیر در این بازی نبود.


- فضا و جو بازی به گونه ای بود که ما را مجبور به عقب نشینی کرد و بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار دادیم. داماشی ها دوندگی زیادی در این بازی داشتند و در نهایت خوشحالیم که توانستیم دو بازی گذشته مان مقابل داماش را جبران کنیم و 3 امتیاز را به نام پرسپولیس کنیم.

اما دستور گل محمدی این بازی نبود. خودش بارها اعلام کرد به بازیکنان درباره اینکه فشار را کم کنند و محتاطانه بازی کنند دستوری نداده است.

- مهم 3 امتیاز بازی بود که به آن دست پیدا کردیم تا با روحیه ای خوب به دیدار استقلال برویم. پیروزی قبل از دربی مهمترین رکن برای حضور موفق در این بازی حساس است.

به عنوان کاپیتان تیم از اینکه نتوانستی دستورات کادر فنی را به بازیکنان منتقل کنی و آنها را به اجرای دستورات یحیی مجبور کنی ناراحت نیستی؟

- بازیکنان پرسپولیس جزو باکلاس ترین و فنی ترین بازیکنان حال حاضر ایران هستند و شرایط بازی را درک می کنند. من خودم هم خیلی دوست داشتم که بدون محروم و مصدوم به دیدار استقلال برویم و آنها را در آن دقایق درک می کردم. خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و ما با تیم کامل به دیدار استقلال می رویم.

اما شنیده می شود علی کریمی و مهدوی کیا به این بازی نمی رسند.

- هر دوی این بازیکنان از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ما به حساب می آیند و نبودشان کاملا در تیم مشهود است. ما تا روز بازی به حضورشان در کنارمان امیدوار هستیم و اگر به این بازی نرسیدند هم تمام تلاشمان را می کنیم تا نبودشان به چشم نیاید.

و وظیفه تو است که یکی از بهترین روزها را به عنوان کاپیتان تیم در مقابل استقلال رقم بزنی؟

- ببینید، من تمام تلاش و تمرکزم روی این بازی است. اینقدر هم کم تجربه نیستم که شرایط آن را درک نکنم. بارها در دربی حاضر بوده ام و مطمئن باشید در این بازی روز خوبی برای هوادارانمان رقم می زنیم.

می توانی خاطرات گذشته ات از دربی را پاک کنی؟

- ما خاطرات گذشته را در دربی که 3-2 بردیم کاملا پاک کرده ایم و به نظرم آن دربی عصاره تمام دربی ها بود اما من دو خاطره بد دارم که امیدوارم در این دربی با پاس گل دادن و یا گل زدن پاکشان کنم.

البته این را هم بگویم که دربی 3-2 پاس گل اول را به ایمون زاید دادم اما خاطره از دست دادن پنالتی و نیز گلی که به ناحق پذیرفته نشد باعث شده تا برای این بازی انگیزه فوق العاده ای داشته باشم. می توانم بگویم یک آرزو در کنار پیروزی تیم دارم که آن هم گلزنی در دربی است.


ویدیو : نوری: فقط یک آرزو دارم؛ گلزنی در دربی