نوروز شبکه سه با "روزهای بد در"/ گزینه نقش اول زن سریال درگیر "شاهگوش" :



سریال خانه پوشالی شبکه نمایش , سریال ایرانی شبکه جم , سریال شبکه دو

نوروز شبکه سه با "روزهای بد در"/ گزینه نقش اول زن سریال درگیر "شاهگوش"

مهران مهام اعلام کرد ساخت سریال نوروزی شبکه سه با نام "روزای بد در" به کارگردانی محمدحسین لطیفی با پایان کار او در شبکه تهران آغاز می‌شود و مرجانه گلچین نیز گزینه اصلی برای ایفای نقش اول زن این سریال است.

مهرام مهام تهیه‌کننده "روزای بد در" درباره وضعیت فعلی این سریال که به عنوان گزینه نوروزی شبکه سه از آن یاد می‌شود به خبرنگار مهر گفت: تا به حال سیناپس دو قسمت از کار نوشته شده و قرار است این مجموعه در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای ویژه نوروز تولید شود.

آغاز کار لطیفی در شبکه سه با پایان سریال محرمی شبکه تهران

وی افزود: ما وارد پیش‌تولید سریال شده‌ایم و منتظریم با پایان کارِ محمدحسین لطیفی در سریال "زمانی برای عاشقی" که ویژه دهه محرم شبکه تهران تولید می‌شود، کار را با حضور او جدی‌تر جلو ببریم.

این تهیه‌کننده درباره زمان احتمالی کلید خوردن کار و اینکه آیا تصویربرداری با پخش همزمان می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی ما، سریال باید دی ماه کلید بخورد. میزانی از کار به شرایط جوی و هوا بستگی دارد اما با پیش بینی انجام شده، تصویربرداری به نوروز نمی‌رسد و سه ماهه تمام می‌شود.

"روزای بد در" سریال اصلی نوروز شبکه سه

مهام در پاسخ به اینکه آیا رقیبی برای آنتن نوروزی شبکه سه وجود دارد یا پخش "روزای بد در" قطعی است؟ تصریح کرد: کار ما گزینه قطعی آنتن نوروز شبکه سه است که برزو نیک نژاد آن را در یک فضای طنز می‌نویسد. لوکیشن‌های ما در تهران است و مدرسه و دو سه لوکیشن ثابت در آن داریم.

وی ادامه داد: ماجرا مربوط به یک سرایدار مدرسه است که شب عید پس از 30 سال حکم بازنشستگی‌اش می‌آید و اتفاقاتی در این زمینه رخ می‌دهد. فرزند او در آستانه ازدواج است و قرار بوده مراسم عروسی او را در مدرسه بگیرند و...

"شاهگوش" بگذارد گلچین نقش اول زن سریال می‌شود

تهیه‌کننده "روزای بد در" درباره انتخاب بازیگران تصریح کرد: پیشنهادی که ما ارائه کردیم و مورد استقبال لطیفی هم قرار گرفت حضور مرجانه گلچین به عنوان نقش اول زن سریال است که باید دید او چه زمانی از سریال "شاهگوش" به کارگردانی داود میرباقری فارغ می‌شود و آیا امکان همکاری ممکن است یا خیر؟

مهران مهام با همراهی ایرج محمدی "روزای بد در" را برای پخش در نوروز 93 از شبکه سه سیما تهیه‌کنندگی می‌کند./مهر


ویدیو : نوروز شبکه سه با "روزهای بد در"/ گزینه نقش اول زن سریال درگیر "شاهگوش"