نورمحمدی: عذاب‌آور است که اخراجم را به هادی ربط می‌دهند : مدافع تیم فوتبال ...



منوچهر هادی , هادی ساعی , هادی نوروزی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه اتفاقات دیدار با صبا را به هادی نوروزی ربط می‌دهند ناراحتم.

رضا نورمحمدی  درباره حضورش در کمیته انضباطی باشگاه اظهار کرد: عصر روز یکشنبه به باشگاه پرسپولیس رفتم تا در کمیته انضباطی حضور پیدا کنم.

 

در این جلسه توضیحاتی درباره دریافت کارت قرمز ارائه کردم و قرار بر این شد که کمیته انضباطینتیجه بررسی‌هایش را اعلام کند. من واقعا از اینکه در بازی مقابل صبا اخراج شدم ناراحتم اما واقعا اتفاقاتی افتاد که من در آن بی تقصیرم.

وی افزود: معمولا بین بازیکنان در بازی‌ها درگیری‌های فیزیکی کوچک و حتی لفظی پیش می‌آید که به اعتقاد من همه این‌ها طبیعی است اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها روی اخراج من زوم کرده‌اند و می‌خواهند این موضوع را بزرگ کنند

 

من همان روز بعد از بازی هم گفتم که با دهنوی هیچ مشکلی ندارم و هر اتفاقی افتاد حل شد اما بعضی دوستان دوست دارند این گونه درگیری‌ها را بزرگ کنند.

 

آن چیزی که من را عذاب می‌دهد این است که می‌خواهند همه این اتفاقات را به هادی نوروزی ربط بدهند در صورتی که زمانی که هادی هم زنده بود این گونه درگیری در زمین مسابقه رخ می‌دهد.

نورمحمدی تصریح کرد: در حال حاضر که من محروم هستم و سوشا مکانی هم محروم شده واقعا دست برانکو برای بازی مقابل سیاه جامگان خالی است البته امیدوارم با استفاده از بازیکنان جایگزین تیم ما روند خوبی را داشته باشد و بتواند با شکست سیاه جامگان دست پر به تهران برگردد.

 

به خاطر اخراجم در بازی مقابل صبا از مربیانم، هم‌بازیانم و البته همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. قبول دارم که کمی در بازی استرس داشتم اما هرچه هست ما برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : نورمحمدی: عذاب‌آور است که اخراجم را به هادی ربط می‌دهند