نود و پرسپولیس بحران‌زده : برنامه نود این هفته اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران ...


برنامه نود این هفته اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران را بررسی کرد. خبرگزاری ایسنا: برنامه نود این هفته ساعت 22:30 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در این برنامه اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران بررسی شد.

سوال پیامکی برنامه

سوال نظرسنجی برنامه به نتایج ضعیف پرسپولیس و رتبه شانزدهم این تیم در جدول اختصاص داشت. در این نظرسنجی از بینندگان نود سوال شده بود که آیا پرسپولیس از این وضعیت خارج می‌شود یا خیر؟

در نهایت نیز 59 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی با انتخاب گزینه «بله»، معتقد بودند پرسپولیس با برانکو از وضعیت بحرانی فعلی خارج می‌شود.

دفاع راست پرسپولیس، پاشنه آشیل این تیم

آنالیز دیدار سپاهان و پرسپولیس نشان داد فرکی برای جناح راست پرسپولیس برنامه ویژه‌ای داشت. او که می‌دانست رامین رضاییان میل حجومی زیادی دارد، احسان حاج صفی را به سمت چپ تیمش برد تا با استفاده از فضای جناح راست پرسپولیس، دروازه این تیم را تهدید کند. تاکتیک فرکی با عملکرد خوب احسان حاج صفی موفق بود و با استفاده از این حربه بارها روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شد. البته اشتباهات مکرر بازیکنان پرسپولیس در این دیدار زیاد به چشم می‌خورد.

باقریان: به احتمال 95 مشکل پرییرا و پادوانی حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان نخستین مهمان تلفنی برنامه بود. او درباره مشکلی که برای دو بازیکن برزیلی تیمش رخ داده بود اظهار کرد: نماینده این دو بازیکن مورد تایید فیفا و فدراسیون فوتبال ایران است. ما کاملا قانونی این دو بازیکن را جذب کردیم اما وقتی او دو همراه با تبم به ترکیه رفتند، وقتی برگشتند فقط دو روز به پایان فصل نقل و الانتقالات داشتیم اما وقتی مدارک این بازیکنان را در سایت ITC ثبت کردم، مدارک ناقص بود و از فیفا پاسخ مثبت نگرفتیم.

او ادامه داد: پیگیر حل این مشکل هستیم. بر اساس صحبت هایی که مسئولان فیفا با وکیل ما انجام داده اند، به احتمال 95درصد مشکل این دو بازیکن حل خواهد شد.

باقریان همچنین درباره آخرین وضعیت محرم نویدکیا هم گفت: به صورت غیرمستقیم مذاکراتی را با نویدکیا انجام داده‌ام و امیدوارم این مذاکرات به صورت مستقیم ادامه پیدا کند.

طاهری: لطفا هواداران را نگران نکنید / از برانکو حمایت می‌کنیم

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به عنوان مهمان بعدی روی خط برنامه آمد تا درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کند. او در ابتدای صحبت‌های خود با انتقاد از سوال نظرسنجی برنامه نود اظهار کرد: سوال برنامه به درستی طرح نشده است. من خواهش می‌کنم هواداران ما را نگران نکنید. بازیکنان و کادر فنی تیم ما زحمات زیادی را متحمل شده‌اند. بر اساس صحبت‌های کارشناسان وضعیت تیم ما خوب است.

وی افزود: ان‌شاءالله به زودی مشکلات برطرف می‌شود و قضاوت‌ها هم عادلانه خواهد شد. باشگاه و هیات مدیره از کادر فنی حمایت می‌کند.

او همچنین درباره مدیرعاملی خودش در باشگاه پرسپولیس هم گفت: من دوشغله نیستم و به زودی مشکلات حل می‌شود تا تمام‌وقت در خدمت باشگاه پرسپولیس باشم.

طاهری درباره برداشت سه میلیارد تومان از حساب صندوق حمایت از پیشکسوتان نیز گفت: صندق ما متشکل از شرکت‌هایی است که سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ما با مصوبه هیأت مدیره صندوق، از طریق یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق مبلغی را در باشگاه سرمایه‌گذاری کردیم و ان‌شاءالله این پول به همراه سود به آن شرکت بازخواهد گشت.

ذوب آهن بابرنامه‌تر از استقلال بازی کرد

آنالیز دیدار استقلال و ذوب آهن نیز نشان می‌داد یحیی گل‌محمدی برای تمام دقایق دیدار تیمش برابر استقلال برنامه داشت. تیم او سعی داشت در نیمه نخست، با قطع پاس‌های یاران استقلال و همینطور پرسینگ هوشمندانه بازی را اداره کند اما در نیمه دوم و با خسته شدن بازیکنان استقلال، برنامه‌های حجومی خود را پیگیری کرد تا اینکه توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.


ویدیو : نود و پرسپولیس بحران‌زده