نوبهار است در آن كوش كه... : یكی از رنگ‌هایی كه در تركیب با جین خیلی زیبا می‌شود، ...


یكی از رنگ‌هایی كه در تركیب با جین خیلی زیبا می‌شود، رنگ قهوه‌ای است. تركیب قهوه‌ای با رنگ آبی جین در عین شیك‌بودن كمی‌خاص‌تر می‌شود.
ایرج نوبهار , گشته خزان نوبهار من همایون پور

سارافون

این سارافون ساده و در عین حال جالب، می‌تواند برای روزهای بهاری گزینه خوبی باشد. طرح جین همیشه گیرایی داشته  و با تمام رنگ‌ها هماهنگی دارد، پس با این سارافون، می‌توانید لباس‌های زیاد دیگری همراه كنید و تنوع زیادی به‌خودتان بدهید.



 كیف

شاید به‌نظرتان برسد كه یك كیف یا كوله‌پشتی جین با این مجموعه هماهنگی بیشتری دارد اما با در دست‌داشتن یك كیف چرم رنگ روشن می‌توانید ظاهرتان را از یكنواختی در بیاورید و از طرف دیگر، كمی بهاری‌تر شوید. به همین دلیل بهتر است به این كیف پیشنهادی ما توجه كنید.



شلوار جین

برای سارافون جین، بهترین تكمیل‌كننده، شلوار جین خوش‌رنگ و هماهنگ با سارافون است. شلوار جینی ساده و خوش‌مدل كه زیبایی این مجموعه را چند برابر می‌كند. كمربند این شلوار، به برازندگی آن به تنهایی كمك كرده است. شلوار جین بهترین گزینه در سبد خریدتان است.



كفش

كفش راحت همیشه به شما این امكان را می‌دهد كه خستگی را حس نكنید و آرامش داشته باشید. حالا اگر در عین راحتی، زیبایی هم داشته باشد، پس در انتخابش تردید نكنید. این كفش هم راحتی پاهای شما را تضمین می‌كند و هم زیبایی خاص خودش را دارد.

منبع : مجله سیب سبز


ویدیو : نوبهار است در آن كوش كه...