نوآوری های تبلیغاتی برند های معروف : برند های معروف در بخش های مختلف با دست ...


برند های معروف در بخش های مختلف با دست زدن به نوعی نو آوری د رتبلیغات خود به دنبال جلب توجه نسل جوان هستند. برند های معروف , برند های معروف لباس زنانه در ایران , برند های معروف لباس مصرف کنندگان جوان در جهان علی رغم احساس نیاز به خرید خانه و تشکیل خانواده هنوز مانند نوجوانان به دنبال مارک های جدید و ورود به دنیای مد هستند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Adweek ،برند های معروف در بخش های مختلف با دست زدن به نوعی نو آوری د رتبلیغات خود به دنبال جلب توجه نسل جوان هستند. آن ها می‌دانند که نسل جدید بر خلاف نسل قبلی خواستار ایجاد نوعی تعادل بین تمایلات جوانی و تفکرات منطقی برای زمینه سازی یک آینده روشن بر اساس ارزش هایی منحصر به فرد هستند.
بانک جهانی Barclay برای جذب جوانان از نویسنده و بازیگر کمدی " استفان مرچنت " در آگهی های تبلیغاتی خود استفاده می‌کند که خود بیانگر بررسی های روانشناسی این بانک درباره هویت و خصوصیات شخصیتی این نسل جدید می‌باشد.
" مایک استیونسون " مدیر کل موسسه ارتباطات " Thinktastic " بر این باور است که گروه سنی جوان انتظارات مخصوص به خود را دارد. این افراد کارهایی را انجام می‌دهند که نسل های گذشته نمی‌توانستند دست به آن ها بزنند. آن ها به دنبال کسب تجربه ای جدید در خرید کالا های مارک دار با قیمت هایی گزاف هستند.
شرکت های خودرو سازی نیز به این نکته پی برده اند که این نسل جدید از پتانسیل بالایی برای خرید و در نتیجه رونق بخشیدن به بازار برخوردارند. شرکت " آلفا رومئو " مدل جدیدی از خودرو با عنوان " Alfa Mito " را به بازار عرضه کرده است. این کار با هدف تشویق نسل جوان به خرید این خودرو اسپرت صورت گرفته است. در گذشته این شرکت تلاش می‌کرد تا خریداران جوان تری برای تولیدات خود بیابد اما قیمت های آن چندان مناسب نبود. در حال حاضر پس از گذشت چند ماه از ورود " Alfa Mito " به بازار فروشندگان با نسل جدیدی از خریداران خودرو مواجه شده اند.   منبع : ام بی ای نیوز


ویدیو : نوآوری های تبلیغاتی برند های معروف