نه بزرگ حامد بهداد!! :         حامد بهداد پیشنهاد تئو آنجلوپولوس را رد كرد. ...



 

 

 

حامد بهداد , بیوگرافی حامد بهداد , خوانندگی حامد بهداد

 

حامد بهداد پیشنهاد تئو آنجلوپولوس را رد كرد. این جمله بیشتر شبیه جملاتی است كه روی جلد مجلات زرد می‌توان دید (البته اگر كمی برای این مجلات شأنی قائل شده باشیم وگرنه همچنان تیترها از ازدواج بازیگران با فوتبالیست‌ها خبر می‌دهد!) اما این جمله خبری كاملا صحیح است و قصد فریب ندارد.

حامد بهداد كه به تركیه سفر كرده بود، در شهر استانبول دیداری رسمی‌ با تئودوروس آنجلوپولوس، فیلمساز معتبر سینمای اروپا و مونیكا بلوچی ستاره جهانی سینمای ایتالیا داشت. بهداد پس از تست زبان ایتالیا‌یی و فرانسوی برای بازی در فیلم، با مطرح شدن طرح كلی و داستان فیلم توسط این كارگردان سرشناس از همكاری با این پروژه پرهیز كرد. بهداد پس از این ملاقات برای حضور در افتتاحیه فیلم «سعادت‌آباد» عازم تورنتوی كانادا شد.

بهداد درخصوص دلیل انصرافش از حضور در فیلم آنجلوپولوس گفته: با وجود علاقه زیادی كه به سینمای اروپا دارم و نام و اعتبار فیلمساز كه در ایران چهره شاخص و معتبری است و آثارش هم در جشنواره‌های فجر، اكران عمومی و تلویزیون ایران در سالیان اخیر دیده و تحسین شده، از حضور در این فیلم انصراف دادم به این دلیل كه داستان و فضای فیلم با شؤونات فرهنگی و اجتماعی كشورم ایران همخوانی نداشت و مغایر بود. این پروژه بین‌المللی كه گویا محصول مشترك ایتالیا و فرانسه خواهد بود، مرحله طولانی پیش‌تولید را می‌گذراند و در صورت فراهم شدن شرایط و امكانات موردنظر فیلمساز، در آینده نزدیك جلوی دوربین خواهد رفت.... /  jamejamonline.ir


ویدیو : نه بزرگ حامد بهداد!!