نماینده مجلس:هیچ اراده ای در مجلس برای کار کردن نیست/بهتر است تا پایان دولت دهم، مجلس را تعطیل کنیم! :



بهتر است تا پایان دولت دهم، مجلس را تعطیل کنیم!

نه به زمانی که نمایندگان مجلس هیچ انتقادی از خود نمی کردند و نه به اکنون که یکی از آنان خواهان تعطیل کردن مجلس است تا دولت کار خود را بهتر انجام دهد ، البته این سخن اگر به کنایه هم باشد،سخن سنگینی است!

 

نماینده مجلس , تصادف نماینده مجلس , تصاویر دیدنی از نماینده مجلس در خبرگان

 

دکتر محمد حسن نژاد در مورد شرایط اقتصادی کشور و عملکرد منفعلانه مجلس گفت: وظایف و مسئولیت ها در حوزه های مختلف از جمله حوزه اقتصادی مشخص است. دولت، ‌وزارت اقتصاد، ‌بانک مرکزی و تعزیرات وظیفه دارند تورم را مدیریت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با تابناک گفت: باید علت گرانی ها را شناسایی و آن را کنترل کرد. دلیل عمده افزایش قیمتها در ماه های اخیر، افزایش نرخ ارز است و همه نهادها و سازمانها باید دست به دست هم بدهند تا آن را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه مجلس این است که اگر در قوانین نقصی وجود دارد نواقص را برطرف کند یا اینکه قوانین جدیدی مصوب کند و علاوه بر این نظارت خود را بیشتر کند، گفت: متاسفانه دولت بازار را رها کرده و مجلس نیز وظایف خود را فراموش کرده است. مجلس گمان می کند که تعامل با دولت  به معنای چشم پوشی از نواقص دولت است. مجلس خانه دولت است یا خانه ملت؟ نمایندگان با بهانه های واهی تعامل و عدم تنش، با اینگونه اقدامات به کسانی خیانت می کنند که با رای آنها به این جایگاه رسیده اند.

.. تاکید کرد: نه رهبری و نه قانون به مجلس نمی گوید که سوال و تحقیق و تفحص را تعطیل کند. رهبری در سفر خراسان شمالی تاکید کردند که قانون مشکلی ندارد و دولت و سایر قوا به وظایف خود عمل کنند. وظیفه این است که دولت اجرا کند و مجلس نظارت کند. وقتی رهبری می گویند که مشکل مردم تورم و بیکاری است و مسئولان باید دست به دست هم بدهند یعنی اینکه نمایندگان سوال کنند و دولت پاسخ دهد. نه اینکه دولت قانون را اجرا نکند و مجلس به بهانه گفته های رهبری کار خود را تعطیل کند.

حسن نژاد تصریح کرد: تنها کسانی که از این روند آسیب می بینند مردم هستند و در مرحله بعد آبروی نظام. اعتماد به نظام دارد از بین می رود و باید حواسمان باشد. نباید فکر کنیم که تساهل و تسامح با دولت، خدمت به نظام است بلکه باید بدانیم با اینگونه رفتارها بزرگترین خیانت را به نظام می کنیم.

نماینده مردم مرند و جلفا افزود: بزرگترین سرمایه نظام، اعتماد مردم است. مردم اعتماد خود را به دولت و مجلس از دست داده اند و متاسفانه هیچ اراده ای در مجلس برای کار کردن نیست. با این روند بهتر است تا پایان دولت دهم مجلس را تعطیل کنیم تا دولت هم به کار خود ادامه دهد و درگیری هم نباشد و اگر مردم از ما پرسیدند که چه می کنیم، پاسخی داشته باشیم و بگوییم که مجلس تعطیل است./تابناک

 


ویدیو : نماینده مجلس:هیچ اراده ای در مجلس برای کار کردن نیست/بهتر است تا پایان دولت دهم، مجلس را تعطیل کنیم!