نماینده مجلس: خداحافظی سرافراز از صداوسیما غیرعادی نیست / او نه تبحر داشت، نه مقبولیت / از حول حلیم افتاد تو دیگ :



نماینده مجلس , تصادف نماینده مجلس , تصاویر دیدنی از نماینده مجلس در خبرگان

در حالیکه خبر خداحافظی محمد سرافراز ، حسابی در فضای مجازی پیچیده است، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به «انتخاب» گفت که باتوجه به عدم موفقیت سرافراز، خبر خداحافظی او غیرعادی نیست.

نماینده مردم رشت در گفت و گو با انتخاب درباره شایعه خداحافظی سرافراز از صدا و سیما گفت: آقای سرافراز به دلیل نداشتن تبحر، عدم جذب مخاطب و عدم تولیدات پرسود سازنده و عدم موفقت در کمرنگ کردن گرایش مردم به رسانه های بیگانه و برخوردهای عمدتاً سیاسی مخصوصاً در بحث برجام، مقبولیتی نتوانست کسب کند.

وی ادامه داد: خبر حداحافظی سرافراز، خیلی غیرعادی نیست و جای تعجب ندارد، او در ماموریتش موفق نبوده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باید از اقای سرافراز و افرادی که مشاوره های نادرست به او می دادند پرسید که چرا کار صداوسیما به اینجا کشیده است؟

این نماینده ادامه داد: اقای سرافراز تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت که می خواست اینده ای را برای خود داشته باشد ولی «از حول حلیم افتاد تو دیگ».

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این سوال که ظاهرا اقای عسگری عهده دار مدیریت صدا و سیما خواهد شد افزود: هرکسی می آید نباید با نگاه حناحی و حزبی، صداوسیما را اداره کند.

وی ادامه داد: از وقتی سرافراز مدیریت این رسانه را عهده دار شد، استقبال خانواده ها و جامعه از ماهواره ها زیادتر شده است.

 

 


ویدیو : نماینده مجلس: خداحافظی سرافراز از صداوسیما غیرعادی نیست / او نه تبحر داشت، نه مقبولیت / از حول حلیم افتاد تو دیگ