نمایش فوتبال در سینماها فعلا منتفی است : در حالی نمایش فوتبال در سینماها دوباره ...


در حالی نمایش فوتبال در سینماها دوباره در رسانه‌ها مطرح می‌شود كه سال 89 پس از نمایش چندروزه‌ی فوتبال جام ملت‌های آسیا از سینماها، پخش آن متوقف شد. ایسنا: مدیر پردیس سینمایی «ملت» می‌گوید: فعلا مجوز نمایش مسابقات فوتبال یورو 2012 در سینماها از سوی اداره اماكن صادر نشده و پخش فوتبال در سینماها حداقل برای امروز ـ جمعه 19 خردادماه ـ منتفی است.

مسعود بانصیری در پاسخ به این پرسش كه «آیا پردیس ملت از امشب مسابقات فوتبال یورو 2012 را به نمایش می‌گذارد؟» گفت: تا این لحظه، مجوز اداره اماكن نیروی انتظامی برای نمایش مسابقات فوتبال در سینماها صادر نشده است.

وی تاكید كرد: تا زمانی كه مجوز اداره اماكن به سینماها ابلاغ نشود، آن‌ها نمی‌توانند طرح نمایش فوتبال در سینماها را اجرا كنند؛ بنابراین به دلیل صادر نشدن مجوز اماكن، نمایش دو مسابقه فوتبال برای امشب ـ جمعه 19 خرداد‌ماه ـ منتفی است.

مدیر پردیس «ملت» در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌كه چه كسی باید پی‌گیر مجوز اداره اماكن باشد، بیان كرد: این هماهنگی‌ها باید بین اداره اماكن و وزارت ارشاد انجام شود و ما از این مذاكرات مطلع نیستیم.

بانصیری در پایان خاطرنشان كرد: به هر حال اگر مجوز اداره اماكن برای نمایش فوتبال در سینما‌ها صادر شود، ما از آن استقبال می‌كنیم؛ چراكه این‌ كار باعث رونق سینماها می‌شود.

در حالی نمایش فوتبال در سینماها دوباره در رسانه‌ها مطرح می‌شود كه سال 89 پس از نمایش چندروزه‌ی فوتبال جام ملت‌های آسیا از سینماها، پخش آن متوقف شد.

در همان مقطع، «احمدی مقدم» ـ فرمانده نیروی انتظامی- در پی توقف پخش فوتبال در سینماها گفته بود: «مشکلاتی که در دفعات گذشته در پخش فوتبال در سینماها رخ داد، اصلاً‌ خوشایند نبود، بر همین اساس برای پیش‌گیری از عوارض اخلاقی، پخش فوتبال از سینماها ممنوع شد».

وی همچنین عنوان كرده بود: «سینماداران باید خود تمهیداتی را برای پخش فوتبال از سینماها اتخاذ می‌کردند تا شاهد بروز این مشکلات نباشیم که از آن جمله تقسیم‌بندی سینماها و اختصاص آن به زنان و مردان بود».

همچنین روز گذشته ـ پنج‌شنبه 18 خردادماه ـ غلامرضا فرجی ـ نایب‌رییس انجمن سینماداران ـ درباره نمایش بازی‌های فوتبال یورو 2012 به ایسنا گفت: «در پی درخواست انجمن سینماداران از اداره‌ی نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی مبنی بر پخش بازی‌های جام ملت‌های اروپا در سینماها، این اداره پاسخ مثبت داد... طبق این روال و تا آن‌جایی‌كه من اطلاع دارم، سینمایی برای جمعه از اداره امكان درخواست مجوز نكرده است؛ بنابراین پخش فوتبال برای جمعه امكان‌پذیر نیست».


ویدیو : نمایش فوتبال در سینماها فعلا منتفی است