نمایش زنده‌ تصویر زمین از سایت ناسا : سازمان ناسا به تازگی سایت جدیدی را راه‌اندازی ...


سازمان ناسا به تازگی سایت جدیدی را راه‌اندازی کرده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید جدیدترین تصاویر از سیاره‌ی آبی رنگ خودمان را مشاهده کنید. مجله دیجی کالا: سازمان ناسا به تازگی سایت جدیدی را راه‌اندازی کرده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید جدیدترین تصاویر از سیاره‌ی آبی رنگ خودمان را مشاهده کنید.

نمایش تصویر لینک سایت در تلگرام , سایت شبکه نمایش , نمایش رتبه سایت در گوگل

با مراجعه به سایت epic.gsfc.nasa.gov می‌توانید جدیدترین تصاویر از سایره‌ی زمین را ببینید.

سایت جدید ناسا که epic.gsfc.nasa.gov نام دارد، تصاویر روزانه‌ای از سیاره‌ی زمین منتشر می‌کند. در این وب‌سایت صدها تصویر جدید از کره‌ی زمین را مشاهده خواهید کرد که هر کدام آن‌ها قسمت‌های مختلف را نمایش می‌دهند. تصاویری که در این سایت قرار می‌گیرند مربوط به 36 ساعت قبل از زمانی می‌شوند که کاربران آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

عکس‌هایی که سازمان ناسا منتشر می‌کند به وسیله‌ی دوربین EPIC یا Earth Polychromatic Imaging Camera گرفته شده‌اند که روی ماهواره‌ی DSCOVR قرار گرفته که میلیون‌ها کیلومتر از زمین فاصله دارد. دوربین EPIC یک لنز 4 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند همزمان در 10 طول موج تصویر برداری کند. ناسا با ترکیب این عکس‌ها در سه طول موج مختلف توانسته عکس‌های رنگی از سیاره‌ی زمین به وجود بیاورد که کیفیت آن‌ها 12 مگاپیکسل است. در ادامه می‌توانید برخی تصاویر منتشر شده از سیاره‌ی زمین را مشاهده کنید:

نمایش رتبه وب سایت , نمایش رتبه الکسا در سایت , نمایش سایت در گوگل

نمایش زنده شبکه 3 , تصویر نجومی روز ناسا , نمایش تعداد اعضای کانال تلگرام در سایت

نحوه نمایش سایت در جستجوی گوگل , تصویر پس زمینه سایت , سایت شب زنده ها


ویدیو : نمایش زنده‌ تصویر زمین از سایت ناسا